Gå til innhold

Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots - Ønskeliste

Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig spørsmål...egentlig vil jeg bare ha mer av alt vi har fått til nå, jeg vil ha mange og store twists i storyen (som vanlig) og jeg vil ha ha flere av de melankolske og triste øyeblikkene (slik som slutten i MGS3). Jeg vil ha et spill som rører meg på flere plan, når jeg er ferdig med det så vil jeg sitte igjen med følelsen av å syntes synd på alle som ikke spiller spill og får oppleve dette...og det tror jeg faktisk Kojima klarer å innfri...jeg har aldri hatt høyere forventninger til et spill, og jeg har aldri sett det som mer sannsynlig at forventningene mine kommer til å bli innfridd.

Er det forresten noen som vet hvor jeg kan få tak i ei slik MGS4-skjorte som Kojima alltid dukker opp på pressevisninger med?

Lenke til kommentar
er det virkelig det siste spillet? :\

Ut ifra det de har sagt, så er det den siste vi får se ja :cry: Jeg begynner nesten og gråte, for bedre spill for man ikke! Metal Gear Solid er det beste som noen gang er lagd, og jeg kan sitte og gråte mens jeg spiller det, forde jeg tenker på at det er kanskje det siste vi får se av det :cry:

Lenke til kommentar

Det er det alt anntyder til, men man vet jo aldri. Vi får vel vente i spenning å se hva som blir å skje når man er ferdig med MGS4.

*Alle* vet at snake skal dø. Dette kom frem allerede i den første traileren.

Ingen hemmelighet det.

Kanskje ikke. Alt vi har fått sett er en trailer hvor han putter pistolen i munnen, så ble skjermen svart og vi fikk høre en skudd. Man vet aldri hva som blir å skje.
en ting jeg lurer på er: Hvordan i huleste lærte Solid Snake seg CQC?
Du får jo vite i Snake Eater at han lærte det fra sin mentor. Han og hun fant det opp sammen.
Lenke til kommentar

jeg tror jeg har ombestemt meg, vis dette virkelig skal bli det siste spillet, vil jeg ha alt på bordet. Men en ting jeg iallfall har på ønskelista er at vi får se litt forskjellige locations, en med snø på:p men det er jo ganske tvilsomt vis man skal dømme etter videoene som har kommet til nå..

Lenke til kommentar

Det er det alt anntyder til, men man vet jo aldri. Vi får vel vente i spenning å se hva som blir å skje når man er ferdig med MGS4.

*Alle* vet at snake skal dø. Dette kom frem allerede i den første traileren.

Ingen hemmelighet det.

Kanskje ikke. Alt vi har fått sett er en trailer hvor han putter pistolen i munnen, så ble skjermen svart og vi fikk høre en skudd. Man vet aldri hva som blir å skje.
en ting jeg lurer på er: Hvordan i huleste lærte Solid Snake seg CQC?
Du får jo vite i Snake Eater at han lærte det fra sin mentor. Han og hun fant det opp sammen.

Helt ærlig håper jeg en remake av Metal Gear og MetalGear2:SolidSnake blir laget til Ds,PSP,PS3 eller noe sånt for det er ærligtalt ikke mange som har spilt dem og tro meg de er like touching som MGS spilla, bare i crappy 2d x)

Det var ikke Solid Snake, det var Naked Snake aka Big Boss som lærte CQC av mentoren sin!

Endret av Red_Sun
Lenke til kommentar

Får å avkrefte noen ting som har blitt sagt her inne, og dette er viktig folkens:

Den "unge" Snake dere har sett i en trailer er "old Snake", men med en maske som skal forestille ham som ung. Dette er så vidt jeg vet bekreftet av Kojima selv. Skal se etter en kilde.

Når det kommer til Solid, Liquid og Solidus sin økte aldring, har ikke dette noe med den radioaktive strålingen Big Boss ble utsatt for. De tre brødrene kan sammenlignes med sauen "Dolly", hvis dere husker henne. Hun døde lenge før hun skulle, nettopp fordi kroppen hennes ble eldret fortere enn naturlige saueavkom. Det er unødvendig å gå noe særlig i dybden med det, men alle kroppens celler inneholder store mengder gener man rett og slett ikke har bruk for. Disse "skrapgenene" blir "brukt opp" ettersom man blir eldre. Man snakker her altså om en slags form for klippekort som blir brukt opp ettersom organismen blir eldre. Barn som blir født som et resultat av normal kjønnscelledeling blir utstyrt med celler som har nye "klippekort". Kloner derimot overtar det allerede brukte klippekortet til den som klones. Ergo får organismen et kortere liv. Det er dette som er tilfellet med Les Enfant Terible brødrene.

Lenke til kommentar

*Lite sannsynelig*

men Team Kojima kommer nok til å komme med Noe ala MGS2:SUBSTANCE og MGS3:SUBSISTANCE,

altså med mye bonusmateriale :)

Nei spillet skal i hus førstedagen den er i butikkhyllene..!

Men omg Big Mama/Eva tha biiatch is back x)

så heftig at alt egentlig blir bundet sammen :)

Lenke til kommentar
Jeg håper/ønsker at MGS1, MG og MG2 følger med! :w00t:

Det hadde vært digg om det hadde fulgt med, spesielt de eldste siden de ikke er så lett å få tak i de lengre.

Gleder jeg meg som en unge, skal haes på release. Har lest om at det er release i Europa i andre kvartal, er det noen som kan avkrefte/bekrefte det?

Lenke til kommentar
Men en ting jeg iallfall har på ønskelista er at vi får se litt forskjellige locations, en med snø på:p men det er jo ganske tvilsomt vis man skal dømme etter videoene som har kommet til nå..

Det vil være flere locations, midt-østen, sør-amerika og øst-europa er vel de som er bekreftet så langt.

Lenke til kommentar

Det vil jeg tro. Det nyeste spillet inneholder mange personer fra tidligere spill og spillet er fortsettelsen på historien fra de forgje spillene. Du bli kanskje ikke å slite. Du får veldig mye informasjon i MGS spillene, men jeg vet ikke hvor mye de blir å si om hva som har skjedd i de forgje spillene. Jeg annbefaler deg å spille de andre spillene. Utrolig brae spill som du ikke bør gå glipp av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...