madsemil Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hei, jeg har et par head mojo 65, er ikke særlig fornøyd med dem syns dem har så liten baktupp, så jeg lurer på om det er twin tip ski, jeg klarer fint og kjøre baklengs. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) hei, jeg har et par head mojo 65, er ikke særlig fornøyd med dem syns dem har så liten baktupp, så jeg lurer på om det er twin tip ski, jeg klarer fint og kjøre baklengs. Kjøre baklengs kan man klare med vanlig ski og (carving osv.) Men du finner ut om dine ski er twintip viss dme er bøyde på på begge kantene Jeg tror Alle Mojo skiene er twintip. Men du får se! Er dem bøyde på begge kanter er dem twintip Endret 2. januar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
564215 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 De er twintip-ski. Men om de er gode twintip's er en annen sak. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis tuppen bak er merkbark mindre enn den foran, er det nok ikek twin tip-ski nei. Lenke til kommentar
azzr1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva farge er det på dem??... Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva farge er det på dem??... Alle Mojo skiene er Twin Tip og har ikke komet serlig høyt i tester... De har kun blitt populære forde Jon Olsson kjørte med dem i fjor Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mojo 65 skiene er juniorski med desto mindre baktupp enn feks Mojo 70/80/90 Lenke til kommentar
knarken Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 head sine twintip ski e jo blant dei beste so er då.. men mojo 65 e vell i de minste laget..har et par litt større..dei e ganske bra me baktupp på..og jækla goe og kjøre.. Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mojo 65 er en barnemodell og er laget med vel så mye tanke på kjøring som hopping og triksing. Har selv Head mojo 80 fra i fjor og er knallfornøyd! Tester har ikke alt å si. Det er en smakssak også. Kommer an på hvordan du liker dem ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå