Don_Torleone Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sitter med en D-Link DIR-615 trådløs ruter som jeg ikke får koblet opp mot Studentbynettet. Noen som har erfaring med dette, og som har fått det til å fungere? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sitter med en D-Link DIR-615 trådløs ruter som jeg ikke får koblet opp mot Studentbynettet.Noen som har erfaring med dette, og som har fått det til å fungere? Sitter med en Di-624, og har samme problem. Finner trådløs, men ikke opp mot nettet. Har laget en tråd om problemet, men om vi kan ha felles svar her så er det bra! Lenke til kommentar
Frodrik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dette er jeg også interessert i å få hjelp til. Jeg vet at liknende tråder har blitt stengt før fordi dette i utgangspunktet er et brudd på USITs reglement, men hvis man setter på kryptering, skjult SSID, MAC-filtrering osv på nettverket det er knappest et brudd på reglene. Jeg har selv spurt dem om dette, og de sa indirekte at det var greit å gjøre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå