zZzZz Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Kirka har stivna litt i gamle spor syns jeg... Som 14åring er jeg konfirmant, og det å gå i kirka er kjedelig. Syns de må tilpasse seg litt andre en de gamle damene som sitter i benken og gnåler. Skippe orgel, heller band, f.eks. Så sant, så sant... Jeg synes ikke lengre det er direkte kjedelig å gå i kirka, men synes at det er litt gammeldags. Mye kulere f.eks. forrige søndag, da spilte vi med band i kirka, og rocka sangene skikkelig opp. MORO!!! Lenke til kommentar
Exidiez Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 har vert på gathering i kirka jeg(i kjelleren ) hehe, folk skreik og bannet fordi di døde i CS osv. hehe... - Kirkens nye måte og kapre folk på hehe Så sånn sett så er kirken fin og ha! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 kristendommen er dobbeltmoral i praksis. "en skal ikke drepe" - jaja vi stikker på korstog og dreper mange mennesker, vi setter igang hekseprosessene "en skal ikke stjæle"/"en skal ikke lyve" - nei, men vi kan svindle og kreve og true oss til land og penger. gidder ikke skrive flere nå... kristendommen, god ide, ubrukelig i praksis. menneskets korrupsjon stanser de 10 bud effektivt. for å si det sånn, alle er til salgs. det er bare et spørsmål om pris Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 kristendommen er dobbeltmoral i praksis. "en skal ikke drepe" - jaja vi stikker på korstog og dreper mange mennesker, vi setter igang hekseprosessene Blir ikke med der jeg... "en skal ikke stjæle"/"en skal ikke lyve" - nei, men vi kan svindle og kreve og true oss til land og penger. skal vi det? Lenke til kommentar
ripset Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Syns den sida virka litt mer som en spøk en som en seriøs side ja....Og ja, jeg er kristen... Helt enig, mye bra spøk der , og jeg er kristen..... Lenke til kommentar
ripset Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg er kristen, og jeg liker stort sett ingenting av sånne "felleskap"... HerreGud.com er gøy. (Men det er litt teit med folk som ser på siden som fakta. Jeg har møtt slike. Og slike mennesker er skumle.) De som tar denne siden som fakta, aner ikke betydningen av ordene ironi og spøk. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Og, ja det finnes folk som har helt "perverse" fanatiske holdninger til troen sin, og det er disse som er farlige, f.eks. fanatiske Islamister, men det store flertallet er helt vanlige folk, og har ikke noe forskjellig menneskesyn om de kaller seg muslimer, kristne eller andre ting. Det er ytterpunktene vi skal passe oss for, og det er de som får størst oppmerksomhet. F.eks : Osama Bin Laden, fanatisk muslim. George Bush, fanatisk amerikaner, som mener at USA har rett til å gjøre absolutt det som passer dem, og ser på seg selv som sjef for "verdenspolitiet". Lenke til kommentar
HPh Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 likte den Erection Zapper - Kr. 99,- (Røverpris!) på webshopen deres, må nesten skaff meg en sånn var jo billig å Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ehh ..?? Er ikke herregud.com ett dårlig forsøk på å være morsom ? jo Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 likte dette Denne dippedutten er uunnværlig for de moderne kristne! Har du syndet? Uansett hvor stor synden er, så kan Instant Forgiver hjelpe deg. Når du trykker på knappen, vil Instant Forgiver spørre deg om du kjenner Jesus®. Hvis du svarer ja, vil du få avspilt en melding, som bekrefter at du har fått uforbeholden tilgivelse av Gud. Men vær forsiktig! Svarer du nei, så pass på! Da ryker du rett til Helvete! LOL Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Liker verken fanatiske kristne, herregud.com eller homser så den kan bare dra dit chillien gror Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Her er min persolege favoritt. Eg hald på å dette av stolen. (Stressless) Mange unge menn sliter med ereksjon utenfor ekteskapet, og i noen tilfeller fører dette til tvangshandlinger som onani og selvmord. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Liker verken fanatiske kristne, herregud.com eller homser så den kan bare dra dit chillien gror 2nd that.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ehh ..?? Er ikke herregud.com ett dårlig forsøk på å være morsom ? "Før politiet klarte å stoppe villmannskjøringen skal både Jesus og Larssen ha hoiet med hodet ut av vinduene på bilen." Jeg synes det er et ganske BRA forsøk på å være morsom.. Liker verken fanatiske kristne, herregud.com eller homser så den kan bare dra dit chillien gror Det er bra at du ikke har noen fordommer.. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Syns det artigste er å lese kommentarer fra folk som tar sida seriøst. Alltid like artig å lese de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå