Gå til innhold

www.herregud.com - ka i søren....?

Anbefalte innlegg

Kirka har stivna litt i gamle spor syns jeg...

Som 14åring er jeg konfirmant, og det å gå i kirka er kjedelig.

Syns de må tilpasse seg litt andre en de gamle damene som sitter i benken og gnåler.

Skippe orgel, heller band, f.eks.

Så sant, så sant...

Jeg synes ikke lengre det er direkte kjedelig å gå i kirka, men synes at det er litt gammeldags. Mye kulere f.eks. forrige søndag, da spilte vi med band i kirka, og rocka sangene skikkelig opp. MORO!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kristendommen er dobbeltmoral i praksis.

"en skal ikke drepe" - jaja vi stikker på korstog og dreper mange mennesker, vi setter igang hekseprosessene

"en skal ikke stjæle"/"en skal ikke lyve" - nei, men vi kan svindle og kreve og true oss til land og penger.

gidder ikke skrive flere nå... kristendommen, god ide, ubrukelig i praksis. menneskets korrupsjon stanser de 10 bud effektivt. for å si det sånn, alle er til salgs. det er bare et spørsmål om pris

Lenke til kommentar
kristendommen er dobbeltmoral i praksis.  

"en skal ikke drepe" - jaja vi stikker på korstog og dreper mange mennesker, vi setter igang hekseprosessene

Blir ikke med der jeg...

"en skal ikke stjæle"/"en skal ikke lyve" - nei, men vi kan svindle og kreve og true oss til land og penger.

skal vi det?

Lenke til kommentar
Jeg er kristen, og jeg liker stort sett ingenting av sånne "felleskap"... HerreGud.com er gøy. (Men det er litt teit med folk som ser på siden som fakta. Jeg har møtt slike. Og slike mennesker er skumle.)

De som tar denne siden som fakta, aner ikke betydningen av ordene ironi og spøk.

Lenke til kommentar

Og, ja det finnes folk som har helt "perverse" fanatiske holdninger til troen sin, og det er disse som er farlige, f.eks. fanatiske Islamister, men det store flertallet er helt vanlige folk, og har ikke noe forskjellig menneskesyn om de kaller seg muslimer, kristne eller andre ting.

Det er ytterpunktene vi skal passe oss for, og det er de som får størst oppmerksomhet.

F.eks :

Osama Bin Laden, fanatisk muslim.

George Bush, fanatisk amerikaner, som mener at USA har rett til å gjøre absolutt det som passer dem, og ser på seg selv som sjef for "verdenspolitiet".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

likte dette

Denne dippedutten er uunnværlig for de moderne kristne! Har du syndet? Uansett hvor stor synden er, så kan Instant Forgiver hjelpe deg. Når du trykker på knappen, vil Instant Forgiver spørre deg om du kjenner Jesus®. Hvis du svarer ja, vil du få avspilt en melding, som bekrefter at du har fått uforbeholden tilgivelse av Gud.

Men vær forsiktig! Svarer du nei, så pass på! Da ryker du rett til Helvete!

:lol: LOL :lol:

Lenke til kommentar
Ehh ..??

Er ikke herregud.com ett dårlig forsøk på å være morsom ?

"Før politiet klarte å stoppe villmannskjøringen skal både Jesus og Larssen ha hoiet med hodet ut av vinduene på bilen."

Jeg synes det er et ganske BRA forsøk på å være morsom..

Liker verken fanatiske kristne, herregud.com eller homser så den kan bare dra dit chillien gror :roll:

Det er bra at du ikke har noen fordommer.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...