GNUfan Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Syns ikke denne sida virker helt grei jeg. 1. De dømte OJ til steining (i tillegg til å sende drapstrussler da...) Desverre viser det seg at patronen som ble sendt til Otto Jespersen stammer fra et medlem av Svevende Ord Bibelsenter. Dette er pinlig for hele menigheten, siden vår åndelige ledelse hadde bestemt at Jespersen skal avrettes ved stening, ikke ved skyting slik alle nå tror. Det er Jesus som skal dømme oss 2. LYKKE TIL! HUSK AT GUD HATER ONANISTER!!! Gud elsker ALLE 3. Jesus tatt i 140 km/t ?????? Tar ikke den helt jeg. trykker du på den linken er det jo bare fjoll... Mange andre ting jeg ikke gidder å lete fram. Synst ikke dette virker helt kristelig jeg... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ehh ..?? Er ikke herregud.com ett dårlig forsøk på å være morsom ? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Ikke vet jeg, men jeg tviler ikke på det... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Virker som en gjeng med utrolige fritidsproblemer, spør du meg... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er jo hysterisk om du setter deg ned og leser det da (med forbehold om at du ikke faktisk ER kristen og ikke tåler en spøk) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er jo hysterisk om du setter deg ned og leser det da (med forbehold om at du ikke faktisk ER kristen og ikke tåler en spøk) AMDfan er kanskje begge? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 herregud.com er et genialt konsept. En del tror faktisk at dette er en seriøs kristen webside. Det er ikke så rart - Ordentlig fundamentalistisk kristendom kan være minst like ekstrem, bisarr, skremmende og hysterisk morsom. herregud.com er intelligent parodi på sitt beste. LeD Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Utrolig artig Har ledd mye av den siden ja! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ..med forbehold om at du ikke faktisk ER kristen og ikke tåler en spøk Mutually Exclusive... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Syns den sida virka litt mer som en spøk en som en seriøs side ja.... Og ja, jeg er kristen... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Og ja, jeg er kristen... Bombe! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg er kristen, og jeg liker stort sett ingenting av sånne "felleskap"... HerreGud.com er gøy. (Men det er litt teit med folk som ser på siden som fakta. Jeg har møtt slike. Og slike mennesker er skumle.) Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det er Jesus som skal dømme oss I den religiøse perversitetens navn så tror religiøse mennesker at de kan sette seg til doms over andre mennesker. Det religion gjør er at ved å si at det er Gud/Jesus/Allah/Jehova etc som skal dømme, men man må leve etter hans bud (dvs. menneskers "lover") hvis man skal regne med å få en god dom. Og en bønn om kvelden gjør jo at man for rensket sin sjel for alle syndene. Selv om man nettopp har lekt med en 10 år gammel korgutt. Gud elsker ALLE Isåfall har hun humor ovenfor ordet alle Synst ikke dette virker helt kristelig jeg... Ikke for å være ond eller på noen måte ondskapsfull.....men jeg lo godt Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Det var en liten tabbe av meg... Diger missforståelse... Så litt drøyt ut viss den hadde vært seriøs Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Så litt drøyt ut viss den hadde vært seriøs Desverre så er den ikke drøy. Har du sett på Nessa sin side? Og tar du turen over dammen så finner du enda mer som er ekstrem. Herregud parodierer de helt ekstremt bra. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Så litt drøyt ut viss den hadde vært seriøs Desverre så er den ikke drøy. Har du sett på Nessa sin side? Og tar du turen over dammen så finner du enda mer som er ekstrem. Herregud parodierer de helt ekstremt bra. Det er sånnt som skremmer vekk folk fra religion... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det er sånnt som skremmer vekk folk fra religion... Nessa eller herregud.com? Isåfall synes jeg de gjør en utmerket jobb! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Elsker Webshoppen til Herregud.com, "Jehova-kid" er genial. Blasfemi er kanskje det morsomste som finnes etter bæsj og promp :wink: Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 må bare legge til min mening om kristendommen... generelt sett så er den ond. pillråtten. dobbeltmoralsk bibelen (begge to av dem), er ikke en hellig bok. bibelen er bare en bok, skrevet av vår tids første journalister som kun var ute etter høye salgstall. om det som stod skrevet var sant eller ikke, kom i 5. kolonne. ingen annen religion har drept flere mennesker enn kristendommen. kan jo nevne ting som korstog, homoseksualitet blandt unge kristne menn (tenk over det at det finnes dem som ber hver kveld om å ikke ha følelser for ole og petter og stian, bare fordi han selv heter frode) kristendommen i sin helhet burde ha vært avskaffet for menneskehetens beste. vi kunne ha beholdt julen og påsken, fordi at dette er 2 av høytidene som har blitt så kommersialisert at vi ikke kunne ha klart oss uten. jeg har ikke så mye i mot at kirken og frelsesarmen får fortsette sitt humanitære arbeid her i norge (det finnes dem som ikke har tak over hodet her i landet... fy skamme oss), eneste jeg synes er feil er å blande gud inn i alt dette. han og jesus har jo ikke noe med oss å gjøre... men på tross av at gud og jesus ikke styrer oss, så finnes det ingen tilfeldigheter. alt sammen er nøye planlagt. alt. ifra helt til du ble unnfanget i din mors liv, til nå. akkurat nå, mens du sitter og leser dette. alt er nøye planlagt for å få deg til å gjøre noe ekstremt farlig noe. det har skjedd før, og det kommer til å skje igjen... du kommer til å gjøre noe som myndighetene, de med makten her i landet ikke kommer til å like at du gjør. du kommer ikke til å gjøre opprør med våpen i hånd du kommer ikke til å brenne ned en kirke eller 10 du kommer ikke til å plaffe ned fremmede på gaten du kommer til å tenke. du kommer til å se du kommer til å se at det ikke finnes noen tilfeldigheter. alt er nøye planlagt. guds utkastelse i fra kirken er også med i denne planen. se det for deg der han flyr igjennom luften, og lander hardt i snøen utenfor. og derpå dørene smelles hardt igjen bak ham, og det er mørkt. ooo gledens dag, skulle ønske du kom imorgen "om det er noen av dere som forstod sammenhengen i dette, svar" til dere andre, som har spørsmål om dette, spør, og du skal få svar Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 må bare legge til min mening om kristendommen... generelt sett så er den ond. pillråtten. dobbeltmoralsk Det har vel mer med de som utfører den en kristendommen sjøl. Det er rett at kristendommen har drept mange liv. Men jeg er ikke for drap i Guds navn. Ond: Jaja.. "...og frels meg fra det onde..." Pillråtten: Der er jeg uenig. Kristendommen har et godt budskap, som ikke på noen måte er pillråttent, Dobbeltmoralsk: Det er vel mer noen av de som ER kristne, ikke kristendommen Kirka har stivna litt i gamle spor syns jeg... Som 14åring er jeg konfirmant, og det å gå i kirka er kjedelig. Syns de må tilpasse seg litt andre en de gamle damene som sitter i benken og gnåler. Skippe orgel, heller band, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå