kevinedomm Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Har netopp bestilt meg en Lenovo N200 (Den som har omtrent samme design som thinkpad modellene til IBM), og mutter'n skal også ha seg en bærbar pc nå. Min sin Lenovo skal dras med på skolen hver dag, og hennes laptop skal bli med jobben hennes hver dag, men før jeg bestiller en maskin til henne så må jeg forsikre meg hvilken av de maskinene som vil tåle et par timers forbruk hver eneste dag, i tillegg til det å bli fraktet på. Jeg for min del gikk for Lenovoen, da jeg ikke har allverden med penger da denne også passet mine behov. Men nå skal hun også ha en pc, hun har ikke noe større behov enn meg, siden den primært vil bli brukt til surfing og officeprogrammer, kjøper hun lenovo'n vil jeg sette i mer minne ihvertfall. Men hun er villig til å bruke litt ekstra, og hun har kikket litt på en av HP sine DV modeller som ikke har noen superspesifikasjoner, men hun liker den glatte designen på den.. Hun lurer på om den har bedre byggekvalitet, da den er en smule dyrere. Har kikket på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341043 Så, er det noen som har noe å si på byggekvaliteten på de pc'ene? Jeg for min del syns jo at DV ser bedre ut enn Lenovo'n, men om den har bedre byggekvalitet tviler jeg litt på. Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 liten og lett hp laptop med toch skren Lenke til kommentar
zonko Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dv-serien består av et utall modeller og det er deverre en del av disse modellene som har hatt plagsomt med feil, se sak på hw i desember for mer. Er byggekvalitet noe du prioriterer, ville jeg ikke gått dit. Lenovo N3000 lever ikke helt opp til Thinkpadmaskinene, men ifølge hw's test overraskende nært likevel. Om god byggekvalitet for en god pris er noe som lokker, vil jeg ikke tvile et sekund på å anbefale Lenovo Thinkpad R61. Den er meget solid skrudd sammen, og gir mye maskin for en pen liten penge. Den har også xp pro, så man lever lenge med én gig ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå