Chimpy Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har et problem med at jeg har kjøpt den "gamle" klassikeren feeble files nå nettopp i butikken og får ikke kjørt programmet i win xp. og på internettsia til utviklerne står det at spillet støtter kun win 95/98 og ikke senere versjoner som xp. Da er spørsmålet mitt er det mulig å lure programmet til å kjøres i xp selv om det ikke skal støttes av dette systemet? Finnes det noen programmer som kan få programmet til å tro at jeg kjører win 95/98 ?? emulatorer eller lignende... Trenger all hjelp jeg kan få da jeg gjerne vil spille den ukjente klassikeren igjen!!! Lenke til kommentar
takeoff Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 du kan jo prøve og kjøre spillet i 95 modus/98 modus i xp, --> .exe -->egenskaper -->kompablitet --> velge modus... eller kjøret et virituellt os i feks vmware (tror det heter det..) finnes flere, men dette tar alt for mye resurser.. synes jeg.. men det er en mulighet Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Hva er vmware? hvor kan jeg få tak i det eller? Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ikke for å være spydig eller no, men har du prøve http://www.vmware.com ? Ellers tar det vel sånn ca 3 sek. å finne ut av det på Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå