TheStian Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei =) Mine besteforeldre ha flyttet inn i ny leilighet og har støtet på et problem. De har kabeltv inn, også lurte jeg på om det finnes noen "box" som kan sende disse signalene tråløst. Sånn at jeg slipper å strekke kabel? Endret 4. januar 2008 av TheStian Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei =)Mine besteforeldre ha flyttet inn i ny leilighet og har støtet på et problem. De har kabeltv inn, også lurte jeg på om det finnes noen "box" som kan sende disse signalene tråløst. Sånn at jeg slipper å strekke kabel? Kansje denne fra Clas Ohlson kan være noe? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kansje denne fra Clas Ohlson kan være noe? Kan brukes, men gir redusert bildekvalitet. Det er ingen trådløs løsning som erstatter antennekabel 100%. Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det er ingen trådløs løsning som erstatter antennekabel 100%. Det finnes jo også med digital overføring av tv signaler. Slik som Thomson VS990. Denne sender jo signalene i MPEG2 format, så da skulle vel ikke signalene tape seg noe. Men den koster jo en del mer. Denne erstatter ikke kabelen, da den ikke har innebygget TV-tuner. Men hvis en har digitaldekoder, så kan en overføre tv signalene trådløst til Tv'en. Endret 3. januar 2008 av ein_2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå