SpecialForce Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Heisann! har kjøpt meg et messenger kit som kom i dag. Jeg festet den på og prøvde den, alt fungerte bra, meen... Jeg får ikke tastaturet av kontrollen igjen! jeg har ikke hele tiden lyst til å ha på tastaturet.. Har noen en liten guide for meg? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dra hardere Den sitter ganske godt fast, men det er bare å dra i den. Jeg pleier å ta tak rundt midten (der kontakten er), og dra de to delene rett fra hverandre. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Takk for hjelpen! det gikk nå, er du fornøyd med selve tastaturet, utformingen og mikrofoen? Merket ikke så mye forskjell med mikrofonen, men hav synes du om disse tingene? Før jeg glemmer det så er Gamertaget boyeminem (liten b) Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg er veldig fornøyd med tastaturet. Var litt redd for at jeg ikke skulle like knappene og oppsettet, men det fungerer overraskende bra. Eneste som mangler nå er en browser og podcastklient, så kan jeg kvitte meg med laptopen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg er veldig fornøyd! Eneste jeg kan peke på er at æ, ø og å sitter så godt gjemt... jeg må lete etter de hver gang jeg skal skrive. Og at lyset i tastene er litt kortvarig - kunne gjerne vært på 4-5 sekunder lenger. Ellers er det jo en drøm å bruke, merker knapt at det sitter på kontrolleren, tastene er responsive og gode og bruke - forutsatt at man ikke skriver for raskt, da kommer ikke alle bokstavene med. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Virker som om de tenkte på touch systemet siden f og j har sånne merker. æø og å sitter godt gjemt ja. Synes at det er vanskelig å bli vant med tegnene. men bortsett fra det er dette min beste investering etter 2GB minnekortet mitt som kommer en eller annen dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå