nocturno_culto Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har planer om å sette i en data i bilen, men jeg trenger en skjerm til dette. Å jeg har aldri vert borti disse skjermene med touch screen, hvordan fungerer det ? er det slik at du kan bare kan bruke fingeren å tappe på f.eks start så kommer alle programmer opp osv ? Link til en skjerm jeg fant Denne Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, du installerer programvaren for skjermen også trykker du løs. Bare husk at (generelt sett) så er bildekvaliteten ikke så god på touchskjermer, så bilder kan se blasse ut, og filmvisning er vel generelt sett ikke å anbefale. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan er kvaliteten, blir ikke veldig mye film men er jo greit å ha muligheten, viss det spilles en orginal dvd er den sammenliknet med en nedlastet film eller ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har lite å si, du får blasse bilder grunnet touchskjermen. Men husk at jeg snakker på generelt grunnlag, har ei testen denne skjermen. Lenke til kommentar
walsh Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 med tanke på de nye eee maskinene til 2000 som kommer nå den 1 oktober er det veldig aktuelt for min del å plassere en i bilen. Så derfor tar jeg opp denne igjen. prøvd å lete etter touchscreens, men fant ikke så mange. Linken i første innlegg funket ikke. Noen som har erfaringer med eller vet om en skjerm som vil kunne funke fint i en bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå