Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har allerede bestilt meg ny pc basert på en handlekurv jeg fikk satt opp for en stund tilbake. Nærmere en måned etterpå er det fremdeles usikkert når det blir sendt, pga grafikkortet. Har derfor snust litt på Dell sin XPS 420 og fått Dell til å holde av en de har fått i retur på angrefristen. Jeg kan mest sannsynlig ha den på fredag eller lørdag dersom jeg slår til. Jeg vet at Dell får mye diss, og er skeptisk selv. Men på papiret ser den helt grei ut og vel så det, tatt prisen i betraktning. Det eneste jeg stiller spørsmål ved er oppgraderingsmulighetene i fremtiden: Kan jeg skifte prosessor på den? Kan jeg skifte skjermkort? Og kan jeg ha noen forhåpninger om å klokke - det er jo en klokkevennlig prosessor i den. Og er det skjermkortet Dell bruker noe tess? Endret 2. januar 2008 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Handlekurven kommer ikke opp. Kan du helle poste specs'ene her? Skal nettopp til å kjøpe en XPS 720 derifra, så håper virkelig at Dell holder det de lover! -Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå