Joachimv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som hvet når Zune 4/8GB -utgavene kommer til Norge? Ser de er i salg på enkelte amerikanske nettbutikker. Vil heller ha en Zune, da alle andre har iPod, og har selv hatt iPod mini 4GB i sin tid. Synes det grafiske grensesnittet på Zune ser mye penere ut. Greit den har ikke touch og ikke ditt og ikke datt, what so ever. En får vell 30GB -utgaven (den gamle modellen?) her i Norge for ca 1200-1300kr mener jeg å huske. Tror det var ca rundt der 8GB-utgaven kostet i NOK fra USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ....du vet at zune ikke er akkurat verdens beste spillere? sist jeg sjekket hadde den ikke engang equalizer. selv om du ikke vil ha ipod finnes det andre merker enn microsoft Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 En vil ha det en vil ha, og jeg vil ha zune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 vel, tror nok du må vente en stund... ingen planer om lansering i nærmeste (eller fjern) framtid såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) It24.no tar inn Zune 8gb sort. Men de har ikke fått den inn på lager ennå. Jeg har bestillt en 8gb derfra håper de får den inn snart. EDIT: Og Zune er en meget bra spiller, EQ eller ikke. Har 30 gb nå, men vil ha en mindre. Men har ingenting å klage på 30 gb min. Endret 5. januar 2008 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 It24.no tar inn Zune 8gb sort. Men de har ikke fått den inn på lager ennå. Jeg har bestillt en 8gb derfra håper de får den inn snart.EDIT: Og Zune er en meget bra spiller, EQ eller ikke. Har 30 gb nå, men vil ha en mindre. Men har ingenting å klage på 30 gb min. ja fant ut at it24.no har de til en fornuftig penge mener jeg leste et sted at de er ventet til norge i slutten av januar.. menne eq hadde vært en fordel.. det må du si fra om når du får din kunne egentlig tenke meg en ipod touch. ikke fordi det er en ipod osv, men fordi den har mange muligheter og funksjoner. men den er stor, og da hadde det vært like greid med en iphone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Zune har jo EQ, men det er kun forhåndsinstallerte (som Rock, jazz, pop osv). Har min på rock og syns det duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå