Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Paranoia pga utroskap ..

Gjest Guest_911_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_911_*

Har nylig fått meg en kjæreste, men her og dagen på fest så kom hun til skade (aner ikke om det var hensiktsmessig) å kysse/kline med en gutt der. En gang. Hun er personen som ikke klarer å holde sånt inne, så hun fortalte meg hva som hadde skjedd og var fryktelig lei seg. Og redd fordi hun trodde jeg kom til å slå opp med henne.

Jeg ville jo selvfølgelig banke shiten ut av fyren, men han var borte vekk. Jeg sliter nå med paranoia at slik vil skje igjen vis hun er alene på en eller annen fest, og hvis noe sånt skjer igjen er hun ute av livet mitt. Da gidder jeg ikke mer.. Men jeg er så redd :(

Kan jeg stole på henne? ....

911,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veeeeel. Det må du selv avgjøre, vi kan ikke si noe om hvilken person hun er. Alle fortjener jo en kjangse til, men utroskap er passe lavmål. Var det kun klining og ikke noe mer? Og hun tilsto med en gang?

Høres ihvertfall ut som om hun angrer, og det er bra.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_911_*
Veeeeel. Det må du selv avgjøre, vi kan ikke si noe om hvilken person hun er. Alle fortjener jo en kjangse til, men utroskap er passe lavmål. Var det kun klining og ikke noe mer? Og hun tilsto med en gang?

Høres ihvertfall ut som om hun angrer, og det er bra.

Hun sa til meg at det var HAN som kysset henne. Og jeg så det jo ikke selv, men var vel bare et lite kyss. Hun tilsto rett etterpå, da jeg var på samme festen, men ikke i nærheten av hun akkurat da. Hun gråt også.

Lenke til kommentar

Altså, jeg vil ikke kalle det utroskap, dersom det stemmer at det kun var et lite kyss, og spesiellt om det var han som var "frampå". Blir nesten litt aldersavhengig også, hvordan man skal definere det, synes jeg.

Men det at dama di faktisk la kortene på bordet er jo en flott ting. Det hadde nok vært værre om hun prøvde å skjule det, og du fant ut av det i ettertid.

Mitt tips til deg er å si akkurat hvordan du føler det til dama di. Si at du er redd det skal skje igjen, selv om du ikke nødvbendigvis tror hun er typen til å drive på sånt. Er hun gla i deg vil hun forstå, og være veldig påpasselig at sånt ikke skal skje igjen. Neste gang kanskje det blir dama di som smekker til han fyren ;)

Om du kan stole på henne? Vel, det vet nok du bedre enn oss, men å snakke sammen er viktig, så vet man hvor begge står.

Lykke til herfra hvertfall!

Lenke til kommentar

Høres ut som det ikke var hennes feil, fyren kan lett ha overraska henne sånn at hun ikke rakk å reagere. Er jo sånn i fylla og at hun innrømte det med engang virker som hun er lei for det som skjedde og ville kanskje unngå alt dette for å ikke miste deg.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du banke han? Ikke han som har gjort noe galt..

enig og uenig.. er på en måte en kode som du helst ikke skal brytte. bare ut av respekt for kjæresten av den personen du har gjort noe med...

jeg synes du skal se ann sitvasjonen. men viss dette er veldig tidlig i forholdet hadde nok jeg slått opp med henne. ho har brytt tilit tidlig i forholdet gjør fremtiden av forholdet utrolig vanskelig. og viss du ikke klarer og stole på henne så kan du aldri klare og nytte forholde til det fulle.

Lenke til kommentar

Hvordan forklarte hun at kysset var da? Var det en som sa "psss" også snudde hun seg og tilfeldigvis streifa munnen hans med sin munn? Eller innrømmet hun faktisk å kysse / kline (som du forøvrig skriver) med fyren? Hvis sist nevnte hadde i hvert fall JEG gjort det slutt. Å ha kjæreste er kun koselig dersom man kan stole 100% på personen og man vet at hun / han kun vil ha deg.

Dersom jeg hadde kysset noen andre på en fest hadde jeg gjor det slutt selv da jeg hadde skjønt at det var no galt med forholdet jeg var i.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke godtatt det om dama hadde gjort det.

Hadde hun strittet i mot, men pga at fyren var en diger gorilla og presset henne så hun ikke kom seg unna, hadde det vært annerledes.

Men når hun er klar over det og ikke kjemper imot, da er det som de sier. Engang utro, alltid utro.

Kan jo spørre henne, om hvordan hun ville ha reagert om du hadde gjort det samme..

Eller la en kjekk kompis som hun ikke kjenner så godt, prøve å skru på sjarmen for å teste henne.. Ja det er slemt... Veldig slemt... Ikke gjør det. :)

Lenke til kommentar

Tro meg. Det hjelper ikke livet ditt å tenke for mye på hva enn dama di gjør med andre. Snakk med henne og legg ord på følelsene dine EN gang. Hvis du går rundt og lurer på hva jenta gjør til enhver tid kommer hele forholdet til å gå i dass og det samme gjelder din egen psyke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...