Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Temp ting vil ikke lagre seg i Windows (adresselinje f.eks)

Anbefalte innlegg

Hei. I det siste har jeg sliti med at temp ting ikke vil lagre seg i min Windows XP PRO No som ting man har skrivi i adresselinja og passord og slikt i IE. Alt blir borte etter at jeg starter pcen på nytt. Tror det skjedde etter jeg brukte porgrammet DustBuster. Et program man har skummelt lite kontrol over når det kjøres, og som står på spansk :S Jeg lagde et gjennoppretnings punkt før jeg gjorde det. Men det er jo en stund sia nå. Og jeg aner egentlig ikke hva den greia gjennoppretter. Åssen blir det med nye programmer/spill jeg har innstaler etter system gjennoppretning hvis jeg tar en gjennoppreting...? Vil de vrike som normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. I det siste har jeg sliti med at temp ting ikke vil lagre seg i min Windows XP PRO No som ting man har skrivi i adresselinja og passord og slikt i IE. Alt blir borte etter at jeg starter pcen på nytt. Tror det skjedde etter jeg brukte porgrammet DustBuster. Et program man har skummelt lite kontrol over når det kjøres, og som står på spansk :S Jeg lagde et gjennoppretnings punkt før jeg gjorde det. Men det er jo en stund sia nå. Og jeg aner egentlig ikke hva den greia gjennoppretter. Åssen blir det med nye programmer/spill jeg har innstaler etter system gjennoppretning hvis jeg tar en gjennoppreting...? Vil de vrike som normalt?

Hei

Det er bare å kjøre gjennopretting inngen program/spill blir slettet det er bare innstilingene som blir tilbakesatt +og en del andre ting som kommer tilbake vist det ligger i søppla men ikke nødvendigvis :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg fikk vist ikke gå tilbake til år 2007 :ermm: Men så la jeg merke til detta på help:

Hvis du gjenoppretter til et gjenopprettingspunkt fra før et program ble installert, vil ikke programmet virke etter gjenopprettingen. Hvis du vil bruke programmet igjen, må du installere det på nytt.

Det blir vel borte fra registry, så tror jeg dropper det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...