Aleks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei. Har tenkt til og bestille Denne fra Play.com. Den koster 76.99 euro som ifølge finn sin valutakalkulator er 617,13 kr, er finn sin kalkulator til og stole på? Syns dette var veldig billig iforhold til den norske prisen som ligger på 1000 kroner. Noen som har noen erfaringer med Play.com? Hvor mye blir det i frakt og sånt? Noen som vet totalt hva jeg må punge ut med? Takker for svar, dette er kanskje litt krunglete skrivd, men det er pga at jeg er veldig trøtt Godt nyttår! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Bare for å opplyse, det er tollvesenets omregningskurser du må ta utgangspunkt i. link Sender forresten Play.com elektronikk til Norge? Endret 2. januar 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Regler for elektronikk fra Play, det er nok ikke mulig å bestille elektronikk fra andre enn de som bor i England. Endret 2. januar 2008 av drseafood Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Så jeg kan ikke bestille den da? Noen som vet om noen andre billige steder hvor jeg kan få tak i Creative zen 4 gb'en? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lågaste pris i prisguiden. Trur ikkje du får den mykje billigare enn det, med mindre det er på tilbod. Skal du kjøpe frå utlandet må du hugse å ta med moms. Multipliser totalsummen (inkludert frakt) med 1.25 (25%) og pluss på ein hundrelapp i gebyr så har du totalpris. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm.. uff så dyrt jeg som har planer om og spare penger.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har jo alltids eBay, da. Mange samarbeidsvillige selgere der som skriver ned verdien for deg. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Prisen som står på play.com sine sider er forresten i GB pund, så da blir prisen over 800 kr FØR norsk toll. Ikke mye penger å spare på å kjøpe den der Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Kk, takk for opplysning Skal ta en titt på Ebay senere Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Stikk på www.ebay.com og bad i dollarkursen Endret 3. januar 2008 av mabbutt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Okei jeg fant DENNE, hvor mye vil dette koste hvis jeg kjøper den`? Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ifølge tollvesenet så er det 334,-. Jeg bruker som regel www.xe.com som mener 320. Nå er jo dette en auksjon med over 3 dager gjenstående. Heller liten sannsynlighet for at den blir liggende på den prisen. Det er også spesifisert at han lever til "united states", som indikerer at han ikke er så fælt keen på å sende internasjonalt. Endret 3. januar 2008 av Null_Obj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Alltid bruk Tollvesenets omregningskurser, det er dei som blir brukt ved import. Legg merke til datoen, dagens kurs går ut 6. januar, du kan derfor forvente endringar den 7. Dei er riktignok som oftast minimale, men er du litt innanfor grensa så går det som oftast bra (når det er snakk om varer under 200). Hugs og at om du bestiller ei vare ein dag kan det gå dagar og veker før tollvesenet får tak i den, kursen kan endre seg til det skjer. Det er dei som skriv ein låg pris på pakken for deg, men det er ikkje noko garanti, tollvesenet åpnar pakkar som verkar mistenkeleg billige. Kjøper du for eksempel ein el-gitar frå USA som er merket med $50 vil dei nok fatte mistanke og åpne pakken. Står det ikkje noko pris inni heller kan dei ta kontakt med selgar og kreve prisen. Endret 3. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Hmm.. Avansert Tror jeg heller får se videre, er de brukt de som er på ebay eller`? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du kan finne det meste, men er ikkje noko problem å finne nytt utstyr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ok Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå