Gå til innhold

Bestille mp3 spiller fra play.com

Anbefalte innlegg

Hei.

Har tenkt til og bestille Denne

fra Play.com. Den koster 76.99 euro som ifølge finn sin valutakalkulator er 617,13 kr, er finn sin kalkulator til og stole på? Syns dette var veldig billig iforhold til den norske prisen som ligger på 1000 kroner.

Noen som har noen erfaringer med Play.com? Hvor mye blir det i frakt og sånt? Noen som vet totalt hva jeg må punge ut med?

Takker for svar, dette er kanskje litt krunglete skrivd, men det er pga at jeg er veldig trøtt :) Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge tollvesenet så er det 334,-. Jeg bruker som regel www.xe.com som mener 320.

Nå er jo dette en auksjon med over 3 dager gjenstående. Heller liten sannsynlighet for at den blir liggende på den prisen. Det er også spesifisert at han lever til "united states", som indikerer at han ikke er så fælt keen på å sende internasjonalt.

Endret av Null_Obj
Lenke til kommentar

Alltid bruk Tollvesenets omregningskurser, det er dei som blir brukt ved import.

Legg merke til datoen, dagens kurs går ut 6. januar, du kan derfor forvente endringar den 7. Dei er riktignok som oftast minimale, men er du litt innanfor grensa så går det som oftast bra (når det er snakk om varer under 200). Hugs og at om du bestiller ei vare ein dag kan det gå dagar og veker før tollvesenet får tak i den, kursen kan endre seg til det skjer.

Det er dei som skriv ein låg pris på pakken for deg, men det er ikkje noko garanti, tollvesenet åpnar pakkar som verkar mistenkeleg billige. Kjøper du for eksempel ein el-gitar frå USA som er merket med $50 vil dei nok fatte mistanke og åpne pakken. Står det ikkje noko pris inni heller kan dei ta kontakt med selgar og kreve prisen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...