ballik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 når jeg prøver å spille av dvder som jeg har på fil, og ikke på dvd, får jeg ikke opp menyer og lignende. Jeg får bare til å spille hver enkelt kapittel. Finnes det en løsning på dette, eller er jeg nødt til å kjøpe duallayer-dvder for så å spille dem på ps3? Utrolig irriterende Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva mener du med DVD-er på fil ?? Er dette ISO-image av DVD-diskene eller ut-trekk av VIDEO_TS katalogen med IFO, BUP og VOB filer ? Strengt tatt støtter ikke PS3 noen av delene så jeg er ikke overrasket over at du får problemer. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Er overrasket over at han forventer det skal fungere jeg. Endret 2. januar 2008 av arokh Lenke til kommentar
ballik Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hva mener du med DVD-er på fil ?? Er dette ISO-image av DVD-diskene eller ut-trekk av VIDEO_TS katalogen med IFO, BUP og VOB filer ? Strengt tatt støtter ikke PS3 noen av delene så jeg er ikke overrasket over at du får problemer. Mener video_ts kataloger ja. Får spilt av enkelte scener, men ikke på noen måte som jeg vil. Skjønner at jeg kanskje har håpet på for mye. Takk for hånlige svar Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Grunnen til at du får spillt av enkelte kapittler er fordi VOB filene (som er selve filmen i MPEG2-format) er delt opp i 1GB store filer. Så teoretisk så budre du få se hele filmen hvis du spiller de av i riktig rekkefølge. Ellers har jeg hørt at DVDShrink er et OK program til å krympe DVD-er til ett-lag. Lenke til kommentar
bytes Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Grunnen til at du får spillt av enkelte kapittler er fordi VOB filene (som er selve filmen i MPEG2-format) er delt opp i 1GB store filer. Så teoretisk så budre du få se hele filmen hvis du spiller de av i riktig rekkefølge. Ellers har jeg hørt at DVDShrink er et OK program til å krympe DVD-er til ett-lag. Dvd-shrink er her. Fin guide her fra hjelperdeg.net http://www.hjelperdeg.net/modules/wfsectio...hp?articleid=40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå