Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AyeAye driver mye med breakdance og liker å pusle puslespill sammen med kjæresten. Han har også en undulat som han prøver å lære fransk. Undulaten heter Frank og er to år gammel. AyeAye jobber på sjøen fordi han er fascinert av sjørøvere (hans tippoldefar var en kjent sjørøver) og håper han kan stifte bekjentskaper med en. Her om dagen fortalte AyeAye at han hadde glemt favorittgodteriet sitt i butikken etter han hadde betalt for det, heldigvis slapp han å betale for ekstra pose.

Lenke til kommentar

Har vel fått med meg det meste jeg vet om Lemon nå:

 

Lemon heter Oda og har deltatt på et par foumtreff og det første var ingen suksess fordi hun ble ignorert. :p Hun liker seg på kjøkkenet og bakte nylig flere pizzaer fra bunnen av ettersom broren hennes skulle ha LAN-fest og han er vist ikke noen kløpper på kjøkkenet. Hun liker å bruke paint på bilder og har postet flere bilder av seg selv i bildetråden. Hun er veldig aktiv i Off topic og det virker ikke som hun liker det når folk krangler i forumkafeen. Ellers liker hun te og kakao, men synes ikke at Yellow Label Tea er den beste teen. :thumbdown: Hun støtter tydeligvis palestinerne :thumbup: og gav full poengsum på avataren min i avatatråden. Siden hun ikte at jeg la inn et bilde av Sjanten i forumkafeen i går er det mulig at hun liker tegneserien Billy. Hun lker derimot ikke når vi snakker om mark og hun skriver veldig mye sammen med DemonFudge. Dessuten liker hun øl og ble betatt da jeg beskrev Guinness extra cold som er to grader kaldere enn vanlig Guinness. :thumbs:

 

Tror ikke jeg har glemt noe nå.

 

Kan legge til at mammaen hennes er lærerinne så Lemon har lært å være streng bla. på LAN-festene broren hennes holder. Hun kan tenke seg å være LAN-mamma og lage kakao samt gi en klem til dem som trenger det. Hun gir broren sin kudos for å kunne steke speilegg og har nylig sett American History x og likte den, men hadde ikke hørt om Romper Stomper da jeg nevnte den. Så har hun snakket om å ha forumbryllup med DemonFudge.

 

Da jeg nevnte at hun er streng på LAN-festene til broren sin glemte jeg å si at hun sendte ut en gutt med tørkepapir etter at han hadde tisset i naboens postkasse. Og hadde det ikke vært så sent på kvelden skulle han ringt på og bedt om unnskyldning. :D På den samme festen bommet hun på Guitar Hero og alle lo. Hun mente forøvrig at det å lage pizza til alle sammen var et smart trekk siden hun ville låne xboxen i tillegg til at hun ikke unner noen pizza med myk bunn. Men det tok henne en god tid å komme seg ut på kjøkkenet og da hun først var der måtte hun ha med den bærbare pcen. Ellers liker hun pepsi max med isbiter i (forstå den som kan) og elsket mammaen sin litt ekstra her om dagen fordi de kunne droppe middagen og heller lage vaffler. Hun ville ha bla. brunost på vafflene (husker ikke resten) og hadde ikke hørt om melis på dem slik jeg liker. For tiden er hun sykemeldt og synes det er kjedelig, men det har vært morsommere for henne å være hjemme i ferien når også mammaen har fri. Hun sier at gutter ikke skal klappe jentene på hodet og kalle dem flinke hvis de vil beholde hånden også er hun glad i mat og mener det er bedre å trene enn å kutte ned på matinntaket hvis man skal slanke seg siden mat er så godt. Og så er hun interessert i at man skal være villig til å donere organer og skrev nylig beskjed om den internasjonale donor-dagen på facebook.

 

Peace out. :D

 

Kan legge til at jeg husker fra lange tider tilbake at hun hadde skadet øyet og gikk med en øyelapp som hun tegnet øye på.

 

Mer nytt vet jeg ikke siden jeg nærmest har sluttet helt med forumkafeen og dermed henger vi aldri i noen av de samme trådene lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

n4w er en gutt på 18 år med rødt hår og fregne rsom startet den opprinnelige banetråden :new_woot: , har hatt den samme avataren i en evighet og liker anime. Den samme signaturen har og fungert en stund. Han har ikke vært så mye aktiv i det siste, men er aktiv i den tredje bannetråden nå i kveld. Og han elsker uttrykket "ninja" om de som legger inn et innlegg mellom ham og den han skriver til. :D:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...