Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Bare så du da veit det, så er det piercinger generelt jeg egentlig ikke forstår meg på ;) Så veit du det til senere :)

Glimti har tydelige, sterke meninger, som til tider kan virke en del amerikaniserte. Jeg husker jeg lot mer irritere over disse meningene for en tid tilbake, men jeg har fastslått at Glimti egentlig er en ålreit fyr. Har sett han rundt om på forumet, men mest i Off-topic for det er der jeg stort sett her. Så vidt jeg har skjønt har Glimti både piercinger og tattoveringer.

Glimti er vel noe eldre enn meg, så vidt jeg vet, og politisk interessert. Hva interessene går ut på, er dog ukjent for meg.

Det var vel det jeg visste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SunnivaKL er innom tatoverings og piercingtråden og vil tatovere seg på hånden eller håndleddet, husker ikke helt hvor. Og hun har fått time på House of pain i Oslo.

-sevve- er mye innom Off topic og har hatt den samme avataren i en evighet.

Og rent generelt: Kan ikke folk bare droppe å skrive når de ikke vet noe som helst og heller kun skrive om folk de vet litt om!? Burde vært en regel som ble tilført åpningsinnlegget!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

AyeAye kjenner jeg til gjennom bannetråden, han er 45 år og driver på med dykking. Han jobber på en redningsskøyte,og han er nordlending. Nettop vært syk, han liker julebrus og han røyker.

Lenke til kommentar

Gypsy eller Sigøyneren er ei 24 år gammel jente som jeg har truffet litt i bannetråden. Jeg tror hun er trønder siden det står hun bor i Barteby, hvem er vel mer kjent for bart enn de? Hun har mange innlegg og virker som en livlig og morsom ung dame.

Lenke til kommentar

Gypsy er en livlig jent esom vistnok er sigøyner. Hun er å finne i både forumkafeen og i bannetråden. har også sett hene såvidt innom Politikk og samfunn. For litt siden hadde hun problemer med å gå på skolen (vet ikke om hun har det fremdeles), men ville egentlig gått. Hun fikk kritikk i forumkafeen da hun sa at det ikke er nødvendig med ost på burgere, men siden har hun begyn å bruke det. Hun liker øl, men klarer ikke alltid å passe på salgstidene... ;) Hun ble fornærmet da det ble antydet at hun trengte barnevakt og ble først fornærmet da det ble påpekt at hun hørte hjemme på kjøkkenet, men syntes siden at det var morsomt. Hun begynte å bruke juleavatar altfor tidelig :thumbdown: og har vekslet mellom litt forskjellige. Bla. har hun hatt svart bakgrunn på den hun har nå. Hun er ikke så rask til å svare på meldinger hun får på profilen og er generelt sett en veldig gjenkjennelig figur på forumet.

Lenke til kommentar

Glimti er politisk engasjert, og glad i bannetråden. Han er 26 år, og bor "oppe i høyden" (kanskje en hytte i et tre), eller noe sånt. Han virker som en hyggelig fyr, selv om vi har hatt et par tøffe politiske debatter.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...