SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bare så du da veit det, så er det piercinger generelt jeg egentlig ikke forstår meg på Så veit du det til senere Glimti har tydelige, sterke meninger, som til tider kan virke en del amerikaniserte. Jeg husker jeg lot mer irritere over disse meningene for en tid tilbake, men jeg har fastslått at Glimti egentlig er en ålreit fyr. Har sett han rundt om på forumet, men mest i Off-topic for det er der jeg stort sett her. Så vidt jeg har skjønt har Glimti både piercinger og tattoveringer. Glimti er vel noe eldre enn meg, så vidt jeg vet, og politisk interessert. Hva interessene går ut på, er dog ukjent for meg. Det var vel det jeg visste. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg vet ingenting om SnittLeif Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hm, du er nordlenning? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei Vet ingenting om deg heller. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SunnivaKL er innom tatoverings og piercingtråden og vil tatovere seg på hånden eller håndleddet, husker ikke helt hvor. Og hun har fått time på House of pain i Oslo. -sevve- er mye innom Off topic og har hatt den samme avataren i en evighet. Og rent generelt: Kan ikke folk bare droppe å skrive når de ikke vet noe som helst og heller kun skrive om folk de vet litt om!? Burde vært en regel som ble tilført åpningsinnlegget! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Glimti finner en ofte i Politikk og samfunns-kategorien. Han har en del fornuftige innlegg, og er velopplyst og fornuftig. Han har også ein veldig gjenkjennelig avatar! Mer enn det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Quoute en ung gutt som går flyfag han framstår som en som er god med data og har humor Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 AyeAye er 45 år og driver med dykking og har hatt omgangssyke de siste dagene og bla spydd på fleecejakken sin som han måtte vaske etterpå. Han er mye innom bannetråden og liker godt jenter. Har har tre barn på noe ala, 10, 13 og 20 år eller noe sånt. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Glimiti er sammen med Nesa_til_Nuffene han påstår han er varulv og er litt sint på meg og Latias for å ha kuppet bannetråden. Han går i møte som vi ikke vet hva er, men jeg tror det er frimurerlosjen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 AyeAye er 45 år har jeg lest på profilen hans en eller annen gang... Og, jo, han er gift, og glad i bannetråden. Jeg vet ikke noe mer... Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Hanske er en fyr som er glad i å spille og i kjæresten sin, han virker som en kar med politiske meninger. Jeg har truffet han i bannetråden og han virker aktiv i OT Endret 10. desember 2010 av AyeAye Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 AyeAye kjenner jeg til gjennom bannetråden, han er 45 år og driver på med dykking. Han jobber på en redningsskøyte,og han er nordlending. Nettop vært syk, han liker julebrus og han røyker. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Gypsy eller Sigøyneren er ei 24 år gammel jente som jeg har truffet litt i bannetråden. Jeg tror hun er trønder siden det står hun bor i Barteby, hvem er vel mer kjent for bart enn de? Hun har mange innlegg og virker som en livlig og morsom ung dame. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Gypsy er en livlig jent esom vistnok er sigøyner. Hun er å finne i både forumkafeen og i bannetråden. har også sett hene såvidt innom Politikk og samfunn. For litt siden hadde hun problemer med å gå på skolen (vet ikke om hun har det fremdeles), men ville egentlig gått. Hun fikk kritikk i forumkafeen da hun sa at det ikke er nødvendig med ost på burgere, men siden har hun begyn å bruke det. Hun liker øl, men klarer ikke alltid å passe på salgstidene... Hun ble fornærmet da det ble antydet at hun trengte barnevakt og ble først fornærmet da det ble påpekt at hun hørte hjemme på kjøkkenet, men syntes siden at det var morsomt. Hun begynte å bruke juleavatar altfor tidelig og har vekslet mellom litt forskjellige. Bla. har hun hatt svart bakgrunn på den hun har nå. Hun er ikke så rask til å svare på meldinger hun får på profilen og er generelt sett en veldig gjenkjennelig figur på forumet. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Glimti er politisk engasjert, og glad i bannetråden. Han er 26 år, og bor "oppe i høyden" (kanskje en hytte i et tre), eller noe sånt. Han virker som en hyggelig fyr, selv om vi har hatt et par tøffe politiske debatter. Endret 10. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hanske er litt datanerd, men samtidig opptatt av fotball og politikk. Til profilbilde har han et par Helly Hansen seilerhansker noe som kan tyde på at han er seiler. Han bor i Oslo en plass og er nok glad i en fest med venner. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 AyeAye høres ut som en sjømann (ayeaye captain), han liker kanskje å spille, og ser alltid det beste i folk (signaturen). (ps: jeg var ikke innom infoen din ) Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Maddoc er en student som bor i Trondheim, han har nok vært inne til tjeneste i forsvaret. Han liker tekniske ting så det kan hende han går på NTNU. Ut ifra profilbildet kan man nok fortelle at han er glad i å gå tur å trene. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 AyeAye er fortsatt 45 år, og jeg har nettopp lest at han er nordlending. Han har visst også barn, og en kone. Han har godt over 1000 innlegg, og er glad i bannetråden. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hanske han krangler nok litt med Glimiti, de er nok egentlig ganske like men de vet det bare ikke selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå