Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sinna'gurk kjenner jeg kun fra bannetråden der han er aktiv med mellomrom nå og da. Han pleier ikke å rette opp hvis han banner feil og hvis han gjør det fjerner han ikke den gamle, men streker gjerne over og skriver en ny. Han tror av en eller annen grunn at han har mye å si når andre banner feil selvom han ikke har det og han satt julenisselue på avataren sin altfor tidelig! :thumbdown:

 

PS: Han tar feil når han tror at jeg er interessert i Koreakrigen! Jeg er interessert i den konflikten mellom Nord-Korea og Sør-Korea som er nå!

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Glimti er godt engasjert i den politiske delen av forumet, har skapt mye furoe i Tatoveringstråden og faller regelrett mellom to steiner. Han blir enten hatet eller elsket.

Og så har han sansen for å gi jenter ris. :ermm:

Lenke til kommentar

Får skrive om begge to da:

 

Nesa_til_Nuffene heter Silje og er en ganske ny bruker som for det meste holder til på Lekeplassen selvom hun også har vært innom tatoverings og piercingtråden. Hun har en sønn på to år og vil gjerne tatovere fødselsdatoen hans på håndleddet. Hun deltok i den andre bannetråden og ble med en gang med i den tredje da den andr ble stengt og har foeløbig flest innlegg der. Hun skal til Syden i julen og gleder seg. Hun elske ravatar og synes det er den beste filmen noensinne. Hun kjøpte forøvrig en ny film i byen i dag, men er ikke sikker på om det blir filmkveld. Denne helgen drikker hun pga. at hun har barne fri. Og hun er bosatt oppe i Vestfold.

 

GreenRay har jeg kun sett noe til på Off topic og da først og fremst i Bannetråden som jeg husker. Der er han nokså aktiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Glimti

 

Politisk interresert, er aktiv i den delen av forumet, og interert i 2 verdenskrig og driver på å leser bok om Stalin. Han er også en aktiv banner i lekeplassen. Glimti liker godt hamburger, og den skal det helst være ost på. Også glad i øl, og dette drikkes det en god del av. Ofte ute på byen å spiser lunch, og deltar på mystiske møter som han aldri har sagt hva dem egentlig er/handler om.

Han har vist en del (eller noen) tatoveringer og piercinger, men har aldri postet bilde av dem, da han vil forbli anonym.

Som avataren han sier så liker han å spanke jenter. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...