SHHHKSHHHK Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg og nybb har svært forskjellig syn på musikk, og vi har brukt endeløs lang tid på å småkrangle i musikkaféen. Likevel holder vi en vennlig tone, og han har mange gode poenger. Jeg ser han hovedsaklig i musikkforumet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Dermuszdel har jeg sett en god del rundt i Off topic. Han er forumvenn bla. med Therawyn og har fått veldig mange frskjellige kommentarer ang. avataren sin. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ikke mye egentlig. Sett litt på OT-seksjonen. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) *vinke til Naiits* Nybb er glad i musikk, spesiellt thrashmetal. Uten å være helt sikker har jeg på følelsen at han er en nostalgiker også, glad i kjent og kjært for å si det sånn... alikevel så har han begitt seg ut på eventyr og denne gangen er det som utvekslings student i Georgia USA. Det er ikke lenge siden han hadde bursdag og da fikk han en koselig gave av familien, nettop fordi han skulle til USA. Nybb interesserer seg for film og kultur og kunne godt tenkt seg å skrive artikkler om det, en liten journalist/kritiker spire?. Jeg tror han trenger en oppgradering på PC fronten for han sitter på en litt gammel maskin ? Endret 16. september 2010 av Cri Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ingenting. Aldri sett før. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 jeg er ganske sikker på at Wizzlee er en slags trollmann med kampsport ferdigheter, definitivt en type man ikke bør få sint! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 OH BOY! Nstin er din klassiske forum-pedo. Han har van, og kosar seg ofte med jenter han antar er 18 bak i den. Han likar godt å dele alle sine seksuelle opplevelsar i DNFK, og blir ofte kalla attention whore Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 svelemoe er stadig rundt i Off topic og har hatt den samme avataren en stund nå. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Glimti er en aggressiv debattant i Politikk og samfunnsdelen av forumet. Han er også interesert i bodyart som sacrifactions og tattoveringer. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sebbe er glad i å spille tror jeg, siden jeg har sett han endel i spilldelen (tror jeg). Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Devilfish liker The Big Bang Theory, og lurer på om jeg har sett han i en Dexter tråd? ikke mye jeg vet med andre ord. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Havnet tilfeldigvis over en tråd som omhandlet at Sinna'gurk ville ha ett nytt navn på forumet. Ikke mye jeg vet heller, nei. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har aldri sett Friction# på forumet (tror jeg), men signaturen avslører at han er en fan av thrash-metal. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Hmm, Friction, det eneste jeg vet er at han liker å spille BFBC2 (og minecraft tror jeg). Lemon vet jeg at heter Oda og var sammen med Petter i noen måneders tid? Endret 20. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vet at Devilfish har hytte på hvaler Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Det vet jeg at Ownbeef også har, på Asmaløy faktisk Edit: Og Ownbeef likte å banne folk før i bannetråden. Endret 20. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Ownbeef har har laget minst 535 innlegg. Han ble medlem 3.mai 2010. Han er norsk. Han har trolig et Olympus kamera og en pc. Alder:15 år gammel Bursdag: Desember 2, 1994 Han har "venner" her. Endret 20. oktober 2010 av Lube Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lube har rundt 699 innlegg her (teller ikke OT) Lube er tydeligvis ikke i samme tråder som meg da jeg aldri (tror ihvertfall ikke) at jeg har sett han før. oppsummering: jeg vet INGENTING om Lube, bortsett fra at har gode visord i siggen sin. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Fikk med meg at du fikk hjelp til nytt brukernavn. Tror også du er rundt 15-16år Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vowels liker Lady Gaga og svartmetall. Interessant kombo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå