Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Husker avataren fra flere steder her på Off topic så Dravde Den Feite må enten ha samme avatar som minst en annen eller være rundt i flere underkategorier i Off topic.

Avataren er det en garanti for at ingen andre på forumet har, helt klart. Snustråden har jeg vært mye borti, sikkert der du kjenner meg igjen fra.

 

Og tror jeg også har segg deg på Off Topic !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hyggelig med liv i tråden igjen. :yes:

 

Gypsy er en koselig jente som drikker en skjelden gang og som kommentarer det når hun tror det er kommet hobbyalkoholikere inn i forumkafeen. ;) Hun mente at Datasmurf måtte skjerpe seg da han skrev at han forsov seg til skolen, men hun vil ikke ta på seg oppgaven som reservemamma selvom hun mener av folkene i forumkafeen kunne trengt det. Misstenker at hun liker Super Mario og Morgan Kane siden hun har bilde fra førstnevnte i profilen sin og har skrevet den evindelige strofen om at Morgan Kane var hans navn (med lang o og a) som en av kommentarene sine. Da jeg nevte henne som en av favorittbrukerne min nevnte hun meg og sa hun kansje skulle skrive om flere, men at hun ikke var særlig dyktig til den slags. Hun drømmer iblant om brukere her på forumet og den siste hun drømte om var Therawyn som rev hode av et vesen som hadde sneket seg inn på Gypsys soverom. :D

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Gidder ikke ramse opp alt som står i profilen, mao kan ganske mye om han sånn ren fakta. Kan vel heller si hvordan jeg oppfatter han som person: Veldig sterke meninger som ofte strider litt imot allmenheten! :thumbup: En av de få på forumet som har samme forhold til alkohol som meg selv. Han holder også til i feil ende av landet! :( :( ( noe jeg var sikker på at han ikke gjorde i lang tid)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Petter ja, skal vi se.(nei jeg ser ikke på profilen det er juks)

Du er vel 19(20)år, du bor i et hus sammens med noen flere folk en plass litt usentralt, akkurat hvor veit jeg ikke men det er nå i retning sørover. Du er i jobb. Her om dagen stod du på skateboard og du slo deg ganske mye. Du postet bilder av blåmerkene dine i resent pics tråden. Ellers så er du ofte å se i ndfk. Du er ganske glad i en dram eller flere. Du er venn med Aleks irl.

Tror alt stemmer :)

 

Og der kom Wovels meg i forkjøpet. En bruker som jeg ikke vet så mye om. Ehm..Sorry.

Edit: Vowels er et hankjønn, han bor i en leilighet og han har et ganske bra annlegg og er glad i å høre på musikk. Tror han er ganske interessert i musikk å henger en del på musikkavdelingen.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Petter ja, skal vi se.(nei jeg ser ikke på profilen det er juks)

Du er vel 19(20)år, du bor i et hus sammens med noen flere folk en plass litt usentralt, akkurat hvor veit jeg ikke men det er nå i retning sørover. Du er i jobb. Her om dagen stod du på skateboard og du slo deg ganske mye. Du postet bilder av blåmerkene dine i resent pics tråden. Ellers så er du ofte å se i ndfk. Du er ganske glad i en dram eller flere. Du er venn med Aleks irl.

Tror alt stemmer :)

 

Og der kom Wovels meg i forkjøpet. En bruker som jeg ikke vet så mye om. Ehm..Sorry.

Føffaen, nå var du kjip

Lenke til kommentar

Petter ja, skal vi se.(nei jeg ser ikke på profilen det er juks)

Du er vel 19(20)år, du bor i et hus sammens med noen flere folk en plass litt usentralt, akkurat hvor veit jeg ikke men det er nå i retning sørover. Du er i jobb. Her om dagen stod du på skateboard og du slo deg ganske mye. Du postet bilder av blåmerkene dine i resent pics tråden. Ellers så er du ofte å se i ndfk. Du er ganske glad i en dram eller flere. Du er venn med Aleks irl.

Tror alt stemmer :)

 

Og der kom Wovels meg i forkjøpet. En bruker som jeg ikke vet så mye om. Ehm..Sorry.

Føffaen, nå var du kjip

jeg veit at han ikke liker meg så godt:P og at han ikke liker det han ser på som skryting:P <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...