n4w Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Cyph har jeg sett litt rundt omkring. Både i DNFK og Avatar tråden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 n4w startet den opprinnelige bannetråden og er gjerne å se innom kategorien Off topic. Mener at han/henne har fått mye god vurdering av avataren sin. Glimti er for dødsstraff, legalisering av narkotika og atomvåpen. Han støtter tortur, biologiske og kjemiske våpen. Han liker å spanke slemme jenter. Han liker å leke på lekeplassen, og sitter i bannetråden hele dagen. Han drikker 10-15 Red Bull hver dag, og kan være ganske hyper til tider. SÅ originalt, å kopiere noe Latias skrev for evigheter siden... Lenke til kommentar
Fish Eating Ninja Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Brukeren din heter Glimti. Du er i gruppen medlemmer, og har 7.999 inlegg. Du ble medlem 29. mai 2007. Du liker også og henge på den lokale Joker butikken og spise is med venner. Endret 10. juni 2010 av Fish Eating Ninja Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Du har skrevet 21 innlegg. Jeg kan ikke en dritt om deg. Beklager. Endret 10. juni 2010 av Romis Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fant akkurat ut at han var på Top Posting lista for idag. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) martita er Green Day fan. Han er utvekslingstudent. På fritiden driver han med Panda oppdrett. Endret 10. juni 2010 av andersio Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vet ingenting om Andersio. Kanskje hvis han hadde hatt en avatar hadde jeg kjent deg igjen og kunne fortalt om deg, men siden du ikke har det kan jeg ikke si jeg kjenner deg igjen heller. Lenke til kommentar
martita Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 martita er Green Day fan. Han er utvekslingstudent. På fritiden driver han med Panda oppdrett. haha bare det første er helt rett Romis: irriterer seg over at folk skifter avatarer i ett sett, så han ikke rekker følge med på hvem som er hvem Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 martita var nettopp innom bannetråden og kommenterte innleggsantallet mitt. Pleier gjerne å se henne innenfor Off topic og hun har hatt den samme avataren i lange tider nå. Du liker også og henge på den lokale Joker butikken og spise is med venner. Feil. Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Glimti er glad i youtube. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Mathias er mest aktiv i Hjelp av kjøp og salg av PC og han liker også å henge rundt på diverse hentai forum. Endret 19. juni 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Muffinss Du er liker muffins og du er bortskjemt siden du ikke liker å dele (noe jeg fikk inntrykk av) Du driver nok en god del foran datan (gjetting) og med 229 innlegg på 3-4 måneder tyder på at du bruker diskusjon mer enn du bidrar selv (er ikke noe bedre selv hahaha) Uansett.. om du liker kaka eller ikke. Det er noe "muffens" med deg! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 trespiser er ikke akkurat ny på forumet, men h*n har ikke vært her så mye siden h*n registrerte seg. Virker slik ihvertfall. H*n har blitt litt mer aktiv de siste dagene, og da særlig på lekeplassen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har alt skrevet en del om Therawyn her: Hun heter Jeanette og er 21 år og bor fir tiden i i Tyskland for tredje år på rad. Hun elsker å spille WOW og henge her på forumet og da først og fremst på Lekeplassen. Hun har en type som ødela dagen hennes i forgår og som hun var rasende på. Deretter ødela familien hennes også dagen hennes, noe hun sa klart i fra om i både banne tråden og tråden om hva du har. Hun elsker Elijah Wood og liker ikke at han blir kalt for hobbit og hun elsker The rasmus og drømte om å være strandet med dem på en øde øy forleden. Hun liker ikke skrekkfilmer og er redd for sprøyter. Hun elsker dyr og da spesielt ulver og har ødelagt to datamaskiner. For en liten stund tilbake fikk hun beskjed om å koppiere en masse ark av sjjefen sin og brukte hele dagen på det. Så er hun veldig glad i tåke og savner sjøen der hun bor i Tyskland. Hun er god venn med Datasmurf på forumet og ligner ikke på familien sin. Kan legge til at hun hater mygg, men ikke er særlig dyktig når det gjelder bruk av myggspray. Den typen i avataren hennes er med i bandet The rasmsus (tror det er vokalisten) og hun liker ikke at han blir kalt en dott. Hun har ingen reiseplaner for sommerferien pga. at hun ikke har råd og derfor kan sommeren forsvinne for hennes del. Hun har savnet Latias i bannetråden og kaller ham for "Kongen". Hun synger alltid med når hun hører på sanger hun ikke kan, men sier selv at hun ikke har samgsteme. Hun legger ut mange filmer på profilen sin på facebook og nylig la hun ut en film med en gutt som fikk trukket ut en tann med rakett både på youtube og her på forumet. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Glimti er en gammel traver her på forumet. Husker han spesielt i "vurder signatur-leken" der han med sin signatur, var hard og virket for dødstraff. Signaturen ble flere ganger kritisert og jeg husker at jeg konkluderte med at signaturen var på ironisk vis. Ellers har jeg sett Glimti en god del steder, spesielt i debattdelene av forumet (om jeg ikke husker feil). En mann med sterke meninger. Savner forresten din gamle avatar Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) HalogenpæreUtenLys har hvert på forumet i litt over tre år, var aktiv i lekeplassen, men har ikke sett h*n der i nyere tid. H*n har et brukernavn som matcher avataren. Endret 11. juli 2010 av Hoikka Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hoikka liker å se på pene rumper, vært her i over et år nå og har en army dude fra et eller annet spill som avatar. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ikke en damn skit, ikke sett Muffinss tidligere, såvidt jeg husker. Endret 11. juli 2010 av Nidaroo Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Muffinss liker muffins, og kom før Nidaroo, som var for sen. Jeg mistenker også Muffinss får å like Seinfeld. Nidaroo har ikke sett Hoikka eller Muffinns tidligere, og kom som sagt, for sent i denne tråden. Mer vet jeg ikke. Endret 11. juli 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå