salamishit Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 MST er en 19 år gammel gutt som kommer fra Fredrikstad, han liker å holde på med pc'er Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har ikke hørt om Ownbeef, men navnet minner meg grådig om et annet navn (lurer på om det var ett eller annet med chef). Ellers er Ownbeef en ny person i mine øyne, med antagelig mange gode matematiske sterke sider. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Glad i sudoku og Nokia N79. Henger mye på lekeplassen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Virker som denne duden er glad i matte ihvertfall, henger mye under "annen utdanning" veita faen hva det går ut på jeg, men henger sammen med det første jeg skreiv Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Muffinss vet jeg ikke så mye om, annet enn at han er i en rar liten forumklubb som heter SmergelPenis. Eller var ihvertfall. Regner med at han liker muffins. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vet ikke særlig myeom Therawyn heller, bortsett fra at hun er det fagre kjønn og er 21 år gammal. I tilegg til dette jobber hu også for FBI Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Muffinsen henger mye rundt om kring i OT. Han liker muffins, og er 18 år. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Svenny000 er fra Bømlo og er 14 år gammel. Han har 0,47 inlegg per dag og leser nå i den store forumkafeen. Endret 4. juni 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Bruno99 har jeg ikke lagt merke til. Vil tro at han er en middels aktiv bruker av forumet.. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 HalogenpæreUtenLys har et veldig langt og spesielt navn H*n er ikke altfor aktiv på forumet, mest på Lekeplassen Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Muffins har en veldig lik musikksmak som meg. Liker å rangere metalsanger! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 nybb har jeg ikke sett så mye av, annet enn i motekategorien. Der han har kverulert litt med "gjengen" som henger der. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) James Whistler er engelsk, og har 3076 innlegg på forumet. Endret 9. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ~Angelica vet jeg ikke så mye om, annet enn at hun er innom OT av og til. Har ikke sett henne så mye på forumet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Therawyn heter Katja og er ti år gammel. Hun danser ballett og elsker å lese samt tegne. Hun går på svømming og turn og er veldi interessert i helse. Ellers liker hun å leke ute i skogen og er veldig glad i fugler og dyr. Hun er den beste i klassen i både naturfag og mattematikk og elsker gym. Neida. Hun heter Jeanette og er 21 år og bor fir tiden i i Tyskland for tredje år på rad. Hun elsker å spille WOW og henge her på forumet og da først og fremst på Lekeplassen. Hun har en type som ødela dagen hennes i forgår og som hun var rasende på. Deretter ødela familien hennes også dagen hennes, noe hun sa klart i fra om i både banne tråden og tråden om hva du har. Hun elsker Elijah Wood og liker ikke at han blir kalt for hobbit og hun elsker The rasmus og drømte om å være strandet med dem på en øde øy forleden. Hun liker ikke skrekkfilmer og er redd for sprøyter. Hun elsker dyr og da spesielt ulver og har ødelagt to datamaskiner. For en liten stund tilbake fikk hun beskjed om å koppiere en masse ark av sjjefen sin og brukte hele dagen på det. Så er hun veldig glad i tåke og savner sjøen der hun bor i Tyskland. Hun er god venn med Datasmurf på forumet og ligner ikke på familien sin. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Wow! Det var jammen en detaljert beskrivelse av meg. Jeg syns alltid dine beskrivelser er så gøyale. :!: Glimti heter Markus, er 26 år gammel og har flyttet litt rundt i Norge de siste årene. Han er mye på hytta, og liker å reise. Han var i syden for ikke så veldig lenge siden, hvor de hadde svømmebasseng rett utenfor hotellet. Han er glad i å gå til byen, og liker å feste. Red Bull er et must på den daglige menyen hans. Ellers er han veldig opptatt av politikk og samfunn, og henger mye på den delen av forumet. Han opprettet en tråd om Midtøsten som ble ganske populær i politikkdelen av forumet, men den ble stengt i går eller forgårs. Og han har deltatt aktivt i "Lærerne bør tåle å bli spyttet på"-tråden (som han forresten er enig i). Ifølge ham selv er skole noe dritt og alle lærere hatobjekter. Han syns at elevene bør få flere goder på skolen (som bedre stoler). Han elsker forresten selv ulver. Og han elsket filmen Avatar. Han har en balkong hvor han pleier å sitte og kose seg med en øl. Ellers pleier døren bare å stå åpen. I dagtidlig hadde han valget mellom kaffe og cola rett etter han stod opp, og valgte cola. Endret 9. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Drikker altfor mye Redbull, Cola og øl. Digger også å ligge i badekaret samt spise biff om jeg ikke tar helt feil. Interessert i politikk, historie og kroppskunst og har mange sterke meninger. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vowels er gjerne å se i forumkafeen og ellers rundt i Off topic, skriver iblant små dikt og har hatt den samme avataren i en evighet. Har fått inntrykk av at brukeren er gutt og han skrev akkurat om feil bruker da det var Therawyn som kom før ham. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Glimti er for dødsstraff, legalisering av narkotika og atomvåpen. Han støtter tortur, biologiske og kjemiske våpen. Han liker å spanke slemme jenter. Han liker å leke på lekeplassen, og sitter i bannetråden hele dagen. Han drikker 10-15 Red Bull hver dag, og kan være ganske hyper til tider. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Skurupu husker jeg fra #Diskusjon.Wow; IRC-kanalen. Han spiller WoW, og liker (så vidt jeg vet) film (Psycho?) og musikk som The Beatles. Endret 9. juni 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå