svelemoe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du arbeidar på ein fiskebåt halve året, får hundre milliardar for det, og elskar å skryte om lengde på sommarferien di i "Ting som er hygglige og gjør deg glad" tråden. Meir veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 svelemoe henger på 4chan og liker Pokémon hvis jeg ikke tar feil. Liker vel også South Park antar jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 khaffner har jeg sett her og der, en del ganger. Virker som en hyggelig og oppegående fyr som liker å gi andre tips, derfor sin tittel forumveileder, I guess. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Umulig å ikke ha lagt merke til deg. Gutt i 18årsalderen som interesserer seg for musikk, film og tv-serier. Liker mye av det samme som meg når det gjelder tv (twin peaks, the wire etc) og musikk (metal relatert). Har også sett deg rundt omkring på andre deler av forumet. Få steder du ikke er. Virker som en rimelig oppegående fyr som jeg får mer og mer sansen for. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du synes det er kjedelig å ha en edru helg, hadde nylig et par dikt om drikking og alkohol i forumkafeen og Petter likte ikke det første siden han hadde bestemt seg for å ikke å drikke den helgen. Og så har du hatt den samme avataren i en evighet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Glimti er en hyggelig fyr som er enig i at man bør straffe kriminelle, fremfor å belønne dem. Han drikker enorme mengder Red Bull og hadde tidligere avatar av en fyr med bar overkropp som poserte med pistoler. Jeg vet også at vedkommende er ateist og egentlig en ganske hyggelig type. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 NikkaYoichi er for dødsstraff og generelt hardere straffer for kriminelle. Han mener at mennesker i utgangspunktet ikke ar noen verdi og har flere ganger prøvd å forklare andre hvordan man kan regne folks verdi i forhold til hverandre. Han er imot okkupasjonen av Palestina og henger mye i forumkafeen. Fra tid til annen henger han i Politikk og samfunn og han var en stund aktiv i en tråd om moderering i forumkafeen. Så er han merkelig nok forumvenn med Melisma som ikke har vist seg på forumet på evigheter selvom de var dypt uenige i den eneste tråden jeg har sett dem sammen i (om dødsstraff) og så roter han når det gjelder mine tideligere avatarer. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Glimti: Meget interessert i politikk og hva som skjer rundt i verden, han er også en "rebel" av person virker det som mtp. hvordan han kler seg i det daglige. virker som han drikker veldig mye redbull noe som kan være fint. Når det kommer til mat virker det som du lever et relativt usunt lit iom. at du spiser hamburger annenhver dag virker det som. Lenke til kommentar
martita Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Petter har skrevet nesten 2500 innlegg siden mars 2007 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Marita liker Green Day. Hun er en jente. Neste år skal hun til USA som utvekslingsstudent. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Coa liker tydligvis gammeldagse ting/ bilder? Eller så er det bare det at du liker kaffe Du henger på forumkafeen også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Svenny000 Heter Svein Erik, 14år og henger stort sett på OT. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Blåbær sitt fulle namn er "Superman" Og liker tydligvis godt senga si. Blåbær henger også ganske mye på musikk forumet, og liker tydligvis musikk Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Svenny000: venna kaller meg Svenny, fordi jeg er svensk og heter sven, vært medlem siden 2007,og har kun 54 innlegg, så ja jeg har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Prettyboy: Var det dine venner du snakka om ?? Jeg var ikke så mye aktiv på forum i 2007, helt til nå for litt siden. Så jeg fikk øynene opp for diskusjon, og synst det var kjekkt. Prettyboy Liker Chelsea . Og liker tydligvis religion. Tror også du liker sport Endret 28. mai 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 svenny000 vet jeg fint lite om annet enn at han er lite aktiv selv om han har vært registrert lenge og at han sannsynligvis liker gitarer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tja 18 år og kommer i fra oslo, og antagelig ganske intressert i film. Thats that.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Gypsy liker viking/folk-metall, mener jeg å ha sett/lest i noen tråder. Noe annet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 CypheroN er føst i 92. Han ser tullete mye film og er glad i både metal og dubstep om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Olum heter Ole Magnus, kommer fra Oslo Øst og er vel en ihugga VIF supporter Er glad i både musikk og film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå