Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umulig å ikke ha lagt merke til deg. Gutt i 18årsalderen som interesserer seg for musikk, film og tv-serier. Liker mye av det samme som meg når det gjelder tv (twin peaks, the wire etc) og musikk (metal relatert). Har også sett deg rundt omkring på andre deler av forumet. Få steder du ikke er. Virker som en rimelig oppegående fyr som jeg får mer og mer sansen for.

Lenke til kommentar

Glimti er en hyggelig fyr som er enig i at man bør straffe kriminelle, fremfor å belønne dem. Han drikker enorme mengder Red Bull og hadde tidligere avatar av en fyr med bar overkropp som poserte med pistoler. Jeg vet også at vedkommende er ateist og egentlig en ganske hyggelig type.

Lenke til kommentar

NikkaYoichi er for dødsstraff og generelt hardere straffer for kriminelle. Han mener at mennesker i utgangspunktet ikke ar noen verdi og har flere ganger prøvd å forklare andre hvordan man kan regne folks verdi i forhold til hverandre. Han er imot okkupasjonen av Palestina og henger mye i forumkafeen. Fra tid til annen henger han i Politikk og samfunn og han var en stund aktiv i en tråd om moderering i forumkafeen. Så er han merkelig nok forumvenn med Melisma som ikke har vist seg på forumet på evigheter selvom de var dypt uenige i den eneste tråden jeg har sett dem sammen i (om dødsstraff) og så roter han når det gjelder mine tideligere avatarer.

Lenke til kommentar

Glimti:

Meget interessert i politikk og hva som skjer rundt i verden, han er også en "rebel" av person virker det som mtp. hvordan han kler seg i det daglige. virker som han drikker veldig mye redbull noe som kan være fint. Når det kommer til mat virker det som du lever et relativt usunt lit iom. at du spiser hamburger annenhver dag virker det som.

Lenke til kommentar

Prettyboy: Var det dine venner du snakka om :p??

Jeg var ikke så mye aktiv på forum i 2007, helt til nå for litt siden. Så jeg fikk øynene opp for diskusjon, og synst det var kjekkt.

Prettyboy

Liker Chelsea :no:. Og liker tydligvis religion. Tror også du liker sport :p

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...