Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fisker: Smårips fra bergensområdet. Trives foran pc-en og på treff med lokale forummennesker og er med på det geniale eTV-teamet som udeødeliggjør hendelser i HWs regi. Har sett han løpe rundt med Preben (TSP) og Håvard (Hrisebro) både i HW-lokalene på The Experience.

Nicket hans kommer av etternavnet.

Lenke til kommentar

Håks

Har kranglet lenge om for å få folk til å forstå at Zeromac ikke hadde noe med; " null mac" og gjøre.

Derimot har han nå skiftet både nick og avatar, og ønsker tydeligvis et røffere image enn den koslige bamsen han hadde før og nicket alle misforstod!

Må da ikke glemme at dette er en rasende intelligent liten tass. =)

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Eplekaka88:

Født samme år som meg

Glad i elpekake

453 innlegg + noen i OT-kategoriene

Mest aktiv i The Elderscrolls-kategorien

Skriver dialekt på forumet

Hva sier dette meg om brukeren:

Sannsynligvis en gutt som liker spill. Han har enten god smak for gode rpg-spill, eller så har han kastet seg på når Oblivion kom. I så tilfelle kan man kanskje ikke kreditere ham like mye på spillsmaken. Brukeren har relativt seriøse innlegg, men skriver på dialekt, til tross for at dette strider mot retningslinjene. Her skal man skrive enten bokmål eller nynorsk. Til tross for dette virker brukeren som en hyggelig kar.

Lenke til kommentar
Snorre: Er du ikke mod lenger? :|

Uansett: Var/er en bra mod, lager mye bra stemning på forumet, aldri sett han sur. Høflig, grei. :)

Har mod-pause fra og med januar til juni/juli i år. Skal forkusere på studier. =)

EDIT: Fortell om Sempron, ikke meg!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...