Kexxy er sexxy! Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Latterkongen: han er 12 år som liker å lage useriøse emner, og er ekstremt glad i fyrverkeri! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 KexxY: Rimelig sikker på at du hjalp meg med å bruke det rare tegnet som får det til å skrive baklengs. Også hadde du vel en strekmann som avatar før? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Tja, jeg vet ikke mye om Konnis, men jeg antar at du spiller gitar Ellers null anelse Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Vel, du liker Super Mario Galaxy ifølge avataren. Det antar jeg at du har en wii. Du har akkurat kommet hjem fra Hw møte i Oslo der du spiste på Friday's. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Stones_: Liker vel The Rolling Stones pga avatar og navn Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Latterkongen er liten godklump. Får fryktelig mye oppmerksomhet pga alderen (som er 12), og hopper rundt i OT-baren og koser seg. Han liker ikke å være seriøs, og det er vanskelig å skjønne om han faktisk mener det han sier. Han liker veldig godt tråder som dette. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Fisker: Smårips fra bergensområdet. Trives foran pc-en og på treff med lokale forummennesker og er med på det geniale eTV-teamet som udeødeliggjør hendelser i HWs regi. Har sett han løpe rundt med Preben (TSP) og Håvard (Hrisebro) både i HW-lokalene på The Experience. Nicket hans kommer av etternavnet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Yoshi er en knallfyr som jeg har kjent lenge, kul å snakke med, alltid morsom, aldri sur Og kan mye om mobiler etc og jobber hardt i prisguiden Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Yoshi er en medarbeider i prisguide.no Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Håks Har kranglet lenge om for å få folk til å forstå at Zeromac ikke hadde noe med; " null mac" og gjøre. Derimot har han nå skiftet både nick og avatar, og ønsker tydeligvis et røffere image enn den koslige bamsen han hadde før og nicket alle misforstod! Må da ikke glemme at dette er en rasende intelligent liten tass. =) Endret 5. januar 2008 av ErikFN Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 ErikFN: Jeg kjenner fyren pga han er broren til MadsFN. Han liker bf2, rollespill(?) og Film. Liker også Nirvana og har god humor. Er også veldig god med pc. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 batnobbit liker morsomme sitat og batman Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Lattterkongen: har 80 % warn på forumet Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 -372 Innlegg -Mest aktiv i Fotball Forumet -Er en blogger -1992 -Vikersund -Fotball -Nettby -Forumet -Gameing Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Eplekaka88: Født samme år som meg Glad i elpekake 453 innlegg + noen i OT-kategoriene Mest aktiv i The Elderscrolls-kategorien Skriver dialekt på forumet Hva sier dette meg om brukeren: Sannsynligvis en gutt som liker spill. Han har enten god smak for gode rpg-spill, eller så har han kastet seg på når Oblivion kom. I så tilfelle kan man kanskje ikke kreditere ham like mye på spillsmaken. Brukeren har relativt seriøse innlegg, men skriver på dialekt, til tross for at dette strider mot retningslinjene. Her skal man skrive enten bokmål eller nynorsk. Til tross for dette virker brukeren som en hyggelig kar. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Snorre: Er du ikke mod lenger? :| Uansett: Var/er en bra mod, lager mye bra stemning på forumet, aldri sett han sur. Høflig, grei. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Håks: Er 15-16år gammel? Og har en del innlegg i OT-baren. Bor på Lørenskog. Endret 6. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Snorre: Er du ikke mod lenger? :| Uansett: Var/er en bra mod, lager mye bra stemning på forumet, aldri sett han sur. Høflig, grei. Har mod-pause fra og med januar til juni/juli i år. Skal forkusere på studier. =) EDIT: Fortell om Sempron, ikke meg! Endret 6. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Sempron -Liker tydeligvis barne-tv sett utifra avataren. -Han er stor fan av Wikipedia -Spiller BF2 -Født i 1992 Annet vet jeg ikke Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Sandalema - Glad i Newcastle. - Relativt ny, med en lav postcount der brorparten er i en del av forumet hvor jeg overhode ikke trer. - Kommer ifra Stavanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå