SHHHKSHHHK Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg vet mer eller mindre null om koots, bortsett fra at han sansynligvis liker lolcats. Endret 19. april 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Dermuszdel er morsom. Han liker seg på lekeplassen, i mange av de samme trådene jeg er i. Han er 17 år. Han liker å lage mat i bare boxeren og har nettopp begynt å spille WoW. Han liker et band som jeg aldri husker navnet på, men som har albumet det er bilde av på avataren hans, som ifølge ham selv skal være det tredje mest episke albumet som fins.Brukernavnet "Dermuszdel" har han kreativt satt sammen av de eneste leselige bokstavene i en bok han leste. Og han er forresten også medlem av et annet forum... traitor! Endret 19. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Therawyn holde seg på lekeplassen, og har blitt en veteran i bannetråden. Selv om det står i profilen hennes at hun er en gutt, vet jeg at det ikke stemmer. Hun heter Jeanette, og er 21 år. Hun spiller World of Warcraft og har brukt briller siden hun var 14-15 år. Hun greier aldri å skaffe seg de rette hodetelefonene, og må derfor lage tråder om det hele tiden. Hun pleier også å spraye seg når hun overnatter i skogen, slik at alle myggene skal komme til henne. Mygger er i følge henne den viktigste skapningen som finnes. Hun sier også at hun vil lære seg tysk, og hun vil legalisere pitbull i Norge. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Latias likar engelsk fotball, er avhengig av bannetråden og har ein tendens til å skape drama kvar gong han og Glimti møtast i ein tråd. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Vet ikke noe om svelemoe bortsett fra at han henger i Off topic. Bare der jeg har møtt ham så langt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Glimti drikker RedBull, øl og te over en lav sko, er bodymod-fan og er obviously for dødsstraff, tortur, et cetera et cetera... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har vel skrevet det meste om Lemon her: Lemon heter Oda og har deltatt på et par foumtreff og det første var ingen suksess fordi hun ble ignorert. Hun liker seg på kjøkkenet og bakte nylig flere pizzaer fra bunnen av ettersom broren hennes skulle ha LAN-fest og han er vist ikke noen kløpper på kjøkkenet. Hun liker å bruke paint på bilder og har postet flere bilder av seg selv i bildetråden. Hun er veldig aktiv i Off topic og det virker ikke som hun liker det når folk krangler i forumkafeen. Ellers liker hun te og kakao, men synes ikke at Yellow Label Tea er den beste teen. Hun støtter tydeligvis palestinerne og gav full poengsum på avataren min i avatatråden. Siden hun ikte at jeg la inn et bilde av Sjanten i forumkafeen i går er det mulig at hun liker tegneserien Billy. Hun lker derimot ikke når vi snakker om mark og hun skriver veldig mye sammen med DemonFudge. Dessuten liker hun øl og ble betatt da jeg beskrev Guinness extra cold som er to grader kaldere enn vanlig Guinness. Tror ikke jeg har glemt noe nå. Kan legge til at mammaen hennes er lærerinne så Lemon har lært å være streng bla. på LAN-festene broren hennes holder. Hun kan tenke seg å være LAN-mamma og lage kakao samt gi en klem til dem som trenger det. Hun gir broren sin kudos for å kunne steke speilegg og har nylig sett American History x og likte den, men hadde ikke hørt om Romper Stomper da jeg nevnte den. Så har hun snakket om å ha forumbryllup med DemonFudge. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hahaha, det her er jo fantastisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Var det du sa sist og: FANTASTISK, Glimti. Rett og slett strålende! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Glimti er mye i bannetråden, og må ha Red Bull for å fungere som et vanlig menneske. Han spanker slemme jenter, og bytter stadig avatar. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dermuszdel har vært mye innom denne tråden og det har ofte vært Therawyn som har skrevet om ham/henne i det siste. Når det gjelder denne tråden skriver han/henne mye av det samme som latias gjør og er ellers aktiv i Off topic. Har sett han/enne flere ganger i avatartråden og svært mange har merket seg den spesielle avataren. Elelrs er Dermuszdel på Therawyns venneliste og er en av Therawyns favorittbrukere. Selv han han/henne skrevet opp Therawyn som en av sine. Lenke til kommentar
martita Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Glimti har jeg stadig vekk kommet over på off topic.. Stort sett det jeg vet om han siden jeg ikke har vært så aktiv på forumet i det siste. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nå er det lengesiden jeg har hvert aktiv på forumet.. Men jeg får et ungt inntrykk av marita. 100 innlegg er ikke verst heller Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Veldig lite. Veit at du ikke har vært så aktiv i det siste, pluss at du har vært mest aktiv i lekeplassen. Så er du en gutt/mann. Lenke til kommentar
Gamekilla Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg vet at hun er fra et mindre møblert hjem med alkoholiserte foreldre ( pga bildet ) Mere vet jeg ikke om hun nei Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Vet for en gangs skyld ingen ting om brukeren over meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Du er 26 år. Mann. Intressert i politikk og samfunnspørsmål. For legalisering av hasj. Du er mye i bannetråden. Også har du nettop vært på hyttetur! Mer vewt ikke jeg hvertfall. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du er 23 år. Du er dame. Er aktiv i bannetråden. Tja, det var litt Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Tja, du heter Svein, Sven eller Sveinung kanskje, og er interessert i musikk. Nærmere bestemt gitarbasert musikk. That is all Endret 26. mai 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hmm, du liker film..tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå