Gjest medlem-140898 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Du liker musikk, og er mest aktiv i lekeplassen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 ey baba er imot innblanding i Iran fra verdenssamfunnet og er motstander av USA og Israel. Virker heller ikke som noen fan av NATO. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Therawyn er en jente som liker å leke på lekeplassen. Har spammet ned bannetråden også. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Latias er fotballfan og liker å banne folk.. spesielt Glimti og KongKake. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Therawyn er bannekameraten til Glimti. Hun har dårlig syn, og har ødelagt dataen sin. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Haha, feil! Ingen av dataene jeg ødela var mine Men så ville jeg ikke helt kalle det å ødelegge datamaskiner da, på den ene klarte jeg på en eller annen måte å løsne hele fronten slik at USB-pluggene og lydutgangene foran ble litt sånn.. detatched På den andre fikk jeg CD-Romen til å slå seg vrang. Dermuszdel liker et band som visstnok har det tredje mest episke albumet i verden. Han går på skole, liker ikke å gjøre lekser, har for vane å lage mat halvnaken og har et arr på kneet, og et på fortanna. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Therawyn har alri opptrådd på en scene, har aldri sett på Paradise Hotel, og har aldri strøket på en eksamen. Hun digger også Elijah Wood. Lenke til kommentar
Tiwindor Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Dermuszdel vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tiwindor er en svært ny bruker som foreløbig har null registrerte innlegg så det betyr at han/hun kun har skrevet i Off topic så langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Glimti er for dødsstraff, legalisering av narkotika og atomvåpen. Han støtter tortur, biologiske og kjemiske våpen. Han liker å spanke slemme jenter. Han liker å leke på lekeplassen, og sitter i bannetråden hele dagen. Han drikker 10-15 Red Bull hver dag, og kan være ganske hyper til tider. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Latias digger fotball, Manchester United er ynglingslaget hans har jeg fått inntrykk av, han er veldig aktiv i Off topic og er rask til å svare på tråder han er aktiv i straks de har fått et nytt innlegg. Han er ikke så veldig original i bannetråden, men klarer ofte å få Therawyn til å si at han er morsom. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Glimti er for dødsstraff, legalisering av narkotika og atomvåpen. Han støtter tortur, biologiske og kjemiske våpen. Han liker å spanke slemme jenter. Han liker å leke på lekeplassen, og sitter i bannetråden hele dagen. Han drikker 10-15 Red Bull hver dag, og kan være ganske hyper til tider. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Dermuszdel er glad i å blåkopiere tydeligvis og er veldig aktiv i Off topic. Har ikke møtt ham utenfor Off topic så vet ikke noe mer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vet bare at du er mye på denne delen av forumet, og jeg ratet avataren din en gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Romis er ganske så aktiv i Off Topic delen av forumet. H*n spiller også Warcraft og er interessert i PC-spill generelt. Tyr ofte til forumet når h*n lurer på eller trenger hjelp til noe, som meg. Lenke til kommentar
Tiwindor Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Therawyn er en jente på 21 år som digger Elijah Wood. Favorittdyret hennes er ulver og elsker nesten alle dyr. Hun er veldig fascinert av slanger og reptiler generelt og er medlem av PETA. Hun bor for tiden utenfor Norge, men har ofte kontakt med to av bestevennene sine på MSN og har forresten ingen "ekte" søsken, men tre halvsøsken. Hun er en fan av World of Warcraft og elsker alt som har med lore å gjøre. Hun liker også spill som Spyro, Sly og Crash Bandicoot. Endret 28. mars 2010 av Tiwindor Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Tiwindor er enten noen jeg kjenner som har registrert seg på forumet nylig uten å fortelle meg det, eller en skikkelig fanatisk stalker. Endret 28. mars 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Therawyn er veldig aktiv i Off topic og da særlig Lekeplassen. Favorittdyrene hennes er ulver og hun er 21 år og hadde bursdag rett før påske. Hun forsvarer lærere når det gjelder episoder mellom lærere og elever og for tiden bor hun ikke i Norge har jeg fått inntrykk av. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Personen over har vært så behendig og lagt ut en full biografi så da blir det ikke så vanskelig. Han er Glimti. Han er interessert i internasjonale hendelser, iblant interessert i nasjonale hendlelser og svært interessert i historie, men først og fremst fra nyere tid (2. Verdenskrig og derfra). Han har deltatt på flere forskjellige diskusjons/debattforumer gjennom årene og har funnet det klart beste her. Fritiden utenom å sitte på forumet går med til forskjellige ting som å følge med på nyheter, spille spill på data eller xbox 360, drive med forskjellig kroppskunst, trene, ligge i badekaret eller boblebadet, søke etter forskjellige ting på internett (hvit og brett), kose med med tig som coca cola, red bull, te, kakao, solbærtody, øl eller minitoasts. Alt etter hva dagsformen tilsier. Han er interessert i mange forskjellige ting (sjekk interesselisten) og liker å få nye interesser, men det er skjelden det klaffer. Han har ingen tro på religion og interessen for politikk går fra side til side og han har aldri valgt noen spesiell rettning. Nøyaktig hva han skal bruke livet til er ikke helt klart enda, men noe blir det. Får se hva som skjer. Interesser er som følger: Coca cola, USA, data, dataspill, The Beatles, pizza, musikk, øl, tvspill, dataspill, John Lennon, historie, tegning, fester, uteliv, film, bøker, mytologi, varulver, fotografering, kroppskunst, internett, reising, nyheter, The incredible Hulk, kniver, fremtiden, edderkopper og skorpioner, Yassir Arafats liv og virke, teorien rundt BIG BANG, Sovjetunionens kollaps, hvor realistisk det er å finne opp en tidsmaskin, jordkloden, naturkreftene, nagler og kjettinger, det overnaturlige, skyskrapere, universet og ISS. Forøvrig er han 26 år og bor Oppe i høyden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Poenget er at du skal skrive hva du har funnet ut/gjettet deg til gjennom å ha "møtt" brukerne her på forumet. Ikke at du skal sjekke profilen for så å kopiere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå