medlem-173043 Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Tror ikkejeg har sett deg før, kanskje i noe bildetråder? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Tror ikkejeg har sett deg før, kanskje i noe bildetråder? Hehe kan nokk stemme det Har ikke sett deg før :o Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Vet faktisk nada om aR_ Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vet at du har en av de feteste avatarene her på forumet Har sett deg litt på DNFK og noen andre steder jeg ikke husker Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Metallica liker metallica tror jeg. Han er fra Norge, og syns ikke livet er så værst. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Wikipedersen er veldig stolt over nicket sitt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Senyor trekker konkulsjoner ut av det blå. Begrunnelse? Playstationspiller. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 vet vel egentlig ikke så mye om han. uten om at han hette eirik. og e mye på sosial delen av forumet. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Vet ingenting om han uten at han liker smileyer Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 liker tydeligvis Metall noe mer vet jeg ikke desverre. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 "Metallica" Navnet sier litt om brukeren.. poser.. prøver være metallhead som meg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg aner ingenting om Duffo bortsett fra at han prøver å være ironisk over internett (ref. signatur). Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Vet absolutt ingenting om Olum, jeg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det jeg vet om Nynaeve så langt er at han/hun er aktiv i Off topic. har sett han/henne innom to av underkategoriene her iallefall. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg vet at Glimti er for dødsstraff, legalisering av narkotika samt atomvåpen. han støtter tortur, biologiske våpen samt kjemiske våpen. han sympatiserer med landminer samt klasevåpen, og tror på krig og kaos samt ødeleggelse Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 ZtriCk-T henger seg tydeligvis veldig opp i signaturer og tar ikke alle innlegg så veldig seriøst. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Glimti er litt for glad i å få signaturen sin vurdert. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Senyor de la guerra kommer tydeligvis med påstander fra ingensteds. Mener også å ha sett ham/henne innom Sosialt flere ganger og muligens innom Lekeplassen og så tror han/henne er glad i off topic. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Glimti er en fyr som står på sitt. Vi har hatt mang en disputt på enkelte områder. Har merkelig nok en mistanke om at han ikke er så verst på tross av sine kontroversielle meninger . Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg vet egentlig ikke noe om brukeren over meg, men hvis jeg ser på avataren hans/hennes, så ser det ut som at den personen har litt hat i seg. (men håper ikke det) Mvh Robert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå