Dobica Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Lite og ingenting siden jeg ikke har vært så veldig aktiv på forumet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Dobica registrerte seg tidelig i fjor ser jeg, men har ikke vært særlig aktiv og har derfor få innlegg. (Første gang jeg ser noe til ham/henne forøvrig). Anntageligvis glad i hunder siden det er en hund på avataren. Glimti har ett helt annet syn på livet og menneskene enn meg. Vil si han kanskje kan virke litt krass? Han har vært mye aktiv i forumet. (Og jeg skal bruke litt tid på å lese litt om hva han har skrevet nå)Vært medlem i 1 og 3/4 år, og skrevet en hel haug med innlegg! Fant du noe du likte? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Har sett Glimti fleeere ganger. Kjenner igjen sig. hver gang. Han har noen merkelige meininger og er ganske aktiv i forumet. Han er fra "Oppe i høyden og blei medlem i 2007. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Har aldri sett Sigurdl før. Han er sånn midt-på-treet aktiv. Brukernavnet er også hans ekte fornavn. Han er aktiv i Lekeplassen og er glad i å få PM. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Olum liker visst film, musikk og Vålerenga. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Latias er en aktiv bruker som jeg ser mye i forumkafeen og Telletråden. Så han også mye i tråden der man banner hverandre mens jeg var aktiv der. Har aldri diskutert noen seriøse temaer med ham som jeg husker så vet ikke noe om meningene hans, men har forstått at han liker fotball. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Glimti står støtt på riktig side i Midtøstenkonflikten, drikker "te" (Lipton Yellow Label, tsk, tsk), har kontroversielle meninger om både det ene og det andre, og er i det store og hele en lett gjenkjennelig figur på forumet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Lemon representerer forumets kvinnelige minoritet. Hun heter Oda og er født i 91. Hun henger fryktelig mye i DNFK og er også filminteressert. Lenke til kommentar
martita Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 har ikke sett Olum før.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 har aldri sett deg før Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Metallica ser ut til å like Metallica, og spesielt sangen Unforgiven III Lenke til kommentar
martita Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 vet eg har sett avataren til khaffner før, men kan ikke huske hvor Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 martita er ei nordnorsk jente som liker Green Day. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Lemon heter Oda og har deltatt på et par foumtreff og det første var ingen suksess fordi hun ble ignorert. Hun liker seg på kjøkkenet og bakte nylig flere pizzaer fra bunnen av ettersom broren hennes skulle ha LAN-fest og han er vist ikke noen kløpper på kjøkkenet. Hun liker å bruke paint på bilder og har postet flere bilder av seg selv i bildetråden. Hun er veldig aktiv i Off topic og det virker ikke som hun liker det når folk krangler i forumkafeen. Ellers liker hun te og kakao, men synes ikke at Yellow Label Tea er den beste teen. Hun støtter tydeligvis palestinerne og gav full poengsum på avataren min i avatatråden. Siden hun ikte at jeg la inn et bilde av Sjanten i forumkafeen i går er det mulig at hun liker tegneserien Billy. Hun lker derimot ikke når vi snakker om mark og hun skriver veldig mye sammen med DemonFudge. Dessuten liker hun øl og ble betatt da jeg beskrev Guinness extra cold som er to grader kaldere enn vanlig Guinness. Tror ikke jeg har glemt noe nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Glimti har sterke meninger, og liker visst ikke å ha isbiter i colaen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) FANTASTISK, Glimti. Rett og slett strålende! Latias poster som en gal overalt på forumet, men nærer en spesiell fascinasjon for fotball (forstå det den som kan), og er naturlig nok mest aktiv der. Ellers kan jeg si at han er en ung gutt, og liker å kalle andre spammere. Endret 19. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Lemon er en bruker jeg ofte ser, men klarer aldri å huske hvor edit: bortsett fra her selvsagt Endret 19. januar 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 FANTASTISK, Glimti. Rett og slett strålende! Latias poster som en gal overalt på forumet, men nærer en spesiell fascinasjon for fotball (forstå det den som kan), og er naturlig nok mest aktiv der. Ellers kan jeg si at han er en ung gutt, og liker å kalle andre spammere. Din spammer! khaffner er forumveileder, og har som jobb å veilede andre brukere på forumet. Skal snart flytte til Oslo (), og er interessert i teknologi og vitenskap. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Latias er interessert i fotball og hadde tideligere en Manchester United-logo som avatar. Han er mye i Off topic og jeg har møtt ham i både forumkafeen, telletråden, bann brukerentråden og unnskyldningstråden om jeg husker rett. FANTASTISK, Glimti. Rett og slett strålende! Takk. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Han her karn ja Han er mest aktiv i Politikk og samfunn her på forumet og han er glad i the beatles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå