Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dobica registrerte seg tidelig i fjor ser jeg, men har ikke vært særlig aktiv og har derfor få innlegg. (Første gang jeg ser noe til ham/henne forøvrig). Anntageligvis glad i hunder siden det er en hund på avataren.

 

Glimti har ett helt annet syn på livet og menneskene enn meg. Vil si han kanskje kan virke litt krass? Han har vært mye aktiv i forumet. (Og jeg skal bruke litt tid på å lese litt om hva han har skrevet nå)

Vært medlem i 1 og 3/4 år, og skrevet en hel haug med innlegg! :D

 

Fant du noe du likte?

Lenke til kommentar

Lemon heter Oda og har deltatt på et par foumtreff og det første var ingen suksess fordi hun ble ignorert. :p Hun liker seg på kjøkkenet og bakte nylig flere pizzaer fra bunnen av ettersom broren hennes skulle ha LAN-fest og han er vist ikke noen kløpper på kjøkkenet. Hun liker å bruke paint på bilder og har postet flere bilder av seg selv i bildetråden. Hun er veldig aktiv i Off topic og det virker ikke som hun liker det når folk krangler i forumkafeen. Ellers liker hun te og kakao, men synes ikke at Yellow Label Tea er den beste teen. :thumbdown: Hun støtter tydeligvis palestinerne :thumbup: og gav full poengsum på avataren min i avatatråden. Siden hun ikte at jeg la inn et bilde av Sjanten i forumkafeen i går er det mulig at hun liker tegneserien Billy. Hun lker derimot ikke når vi snakker om mark og hun skriver veldig mye sammen med DemonFudge. Dessuten liker hun øl og ble betatt da jeg beskrev Guinness extra cold som er to grader kaldere enn vanlig Guinness. :thumbs:

 

Tror ikke jeg har glemt noe nå.

Lenke til kommentar

FANTASTISK, Glimti. Rett og slett strålende!

 

Latias poster som en gal overalt på forumet, men nærer en spesiell fascinasjon for fotball (forstå det den som kan), og er naturlig nok mest aktiv der. Ellers kan jeg si at han er en ung gutt, og liker å kalle andre spammere.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
FANTASTISK, Glimti. Rett og slett strålende!

 

Latias poster som en gal overalt på forumet, men nærer en spesiell fascinasjon for fotball (forstå det den som kan), og er naturlig nok mest aktiv der. Ellers kan jeg si at han er en ung gutt, og liker å kalle andre spammere.

Din spammer! :mad:

 

:p

 

khaffner er forumveileder, og har som jobb å veilede andre brukere på forumet. Skal snart flytte til Oslo (:cool:), og er interessert i teknologi og vitenskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...