MB2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Latias er en veteran på Diskusjon.no, er en stoooor man-u fan og er glad i vintersport. Det er det jeg vet, men jeg kan jo gjette på at han har hatt noen turer til England. Han liker øl og er stamkunde på den røde puben i by'n. Lenke til kommentar
martita Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 har aldri sett MB2 før.. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Martita; hører på green day (?) og trives på lekeplassen her på forumet. H*n er 16 år gammel og bor på lofoten =p Endret 10. januar 2010 av Slurpee Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) En fyr fra Ytre Enebakk som liker musikk, foto, bøker, filosofi. Hvordan all verden kunne du glemme film ? :O Martita;hører på green day (?) og trives på lekeplassen her på forumet. H*n er 16 år gammel og bor på lofoten =p Sebastian,han eier google. Endret 10. januar 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) yesh! Google is mine Endret 10. januar 2010 av Slurpee Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Slurpee er tydeligvis glad i google. Mer vet jeg ikke. Masse tekst Har det falt deg inn at det er pysete å sjekke profilen før du skriver hva du vet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Glimti er en bruker med sterke meninger som jeg mener er noe ekstreme. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) khaffner er forumveileder og tydeligvis glad i å linke til forumet. Har sett ham flere ganger så det er tydelig at han er aktiv. Og når man sjekker trådene han linker til er det tydelig at han er glad i elektronik. Endret 10. januar 2010 av Glimti Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fight4Lov3 har jeg sett mange plasser i forumet, men glemmer alltid hvor. Jeg har alltid trodd han/hun var ei jente, kanskje han/hun er det? Nei er gutt @Glimti, har allerede kommentert deg, men jeg tror at du fortsatt liker Cola, stemmer det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 En gjenganger på forumet med mange gode innlegg Flytta til bergen (???), bor der med kjæresten (Anfall) Han fyller snart tredve! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 CypheroN er like gammel som meg (92). Han ser enda mer film enn meg og er også aktiv på diskuterfilm.com. Musikksmaken er det heller lite å utsette på. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har forsåvidt skrevet om Olum før, men når jeg leser over her er det tydelig at han er glad i film og musikk. Vet også at han har ulike oppfattninger enn meg når det kommer til tunge rusmissbrukere og politikk generelt regner jeg med. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Glimti setter pris på en god hamburger, gjerne med en RedBull på siden. Har sterke meninger og er en aldri så liten DNFK-hore Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Wikipedersen er flink med data, da spesielt vannkjøling. Han er også interessert i film i en viss grad, og liker også å henge i Sosialt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er glad i serier og filmer, og glad i OT. Virker som en hyggelig fyr. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Flink datamann som holder til på Ski(?). Kan mye virker det som. Hatt samme avatar lenge, og het Pac-Man tidligere. Er forøvrig ei tøs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Wikipedersen har antec-kabinett og tar bilder. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Lars er ein gjenganger på forumet. Bor i bergen tror jeg.. Husker han best fra tråden om kvinnfolk logikk hvor han hadde mye å tilføye:P Endret 14. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Lars henger mye på OT, men har veldig mange gode innlegg. Virker som en veldig bra kar. Intressert i foto, og skyter med Olympus om ikke jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå