Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Sigurdl er en modell 1900-2000 type, liker nisser har 583 innlegg ( truseinnlegg) Ble medlem i 2008 . han heter sigurd Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 L4r5 er veldig kjent på forumet, har over 14 k innlegg, innmeldt i 04, Sett ham over _hele_ forumet. Kjenner ham igjen med en gang når jeg leser postene hans på grunn av bildet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Klementino er newfag. VELDIG, faktisk. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Herr Brun er tydeligvis veldig oldfag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 khaffner har jeg aldri helt fått taket på. Eneste jeg vet er at han har blitt veid og funnet verdig å bli forumveileder. Det sier en del egentlig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 l4r5 ble årets bruker 2009. Nuff said, i grunn. Fantastisk fyr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Herr Brun måtte bytte bruker en gang i tiden grunnet cyberstalking Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 L4r5 blåser flammer og er flink til å slå folk med åpen hånd Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg har ikke vært veldig aktiv på forumet, så jeg vet ikke stort om Arinomi, men jeg skal gjette litt med å se på brukernavn og avatar. Arinomi er gla i å se på Anime filmer/serier. Han er også gla i fantasispill som feks Aion og WoW. Arinomi er rundt 17\18 tipper jeg og liker ting med freshe farger. Jeg lurer på om han sniktitter litt på Family Guy når han ikke ser på disse Anime seriene sine? Jeg tror han henger mye på Off-topic delen av forumet, da han ikke er så gla i dype seriøse diskusjoner. Han har også sverget på å aldri skifte ut sin avatar eller nick (Leste jeg tidligere faktisk). Dette får meg til å undre om han kansje kan være rundt 19? Modent valg var det åkkesom! Edit: Jeg har lagt merke til at han bruker smilefjes i de fleste av sine poster. Dette får meg til å tro at han(?) vil vise følelser i sine poster, da poster uten smilefjes kan virke litt alvorlig og anonymt. Arinomi liker å vise følelser. Jeg tror Arinomi blir litt gla inni seg når han ser at noen faktisk har skrevet mye om han og ikke bare en 2-3 setninger. (Det er veldig lite å gjøre på jobben her akkurat nå.) Edit: Hmm, dette lignet vel mer en analyse. Endret 6. januar 2010 av Cromsen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Cromsen vet jeg utrolig lite om. Du er veldig lite aktiv og har bare 199 poster selv om du har vært registrert her siden 05. Du er fra/bor i Akershus. Signaturen din skjønner jeg ingenting av Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Olum er mye i forumkafeen og mye innom Politikk og samfunn også. Vi har forskjellig formening om hvordan problemer med narkotikamissbruk skal løses. Misstenker også at han bruker navnet sitt som nick. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Glimti har ett helt annet syn på livet og menneskene enn meg. Vil si han kanskje kan virke litt krass? Han har vært mye aktiv i forumet. (Og jeg skal bruke litt tid på å lese litt om hva han har skrevet nå) Vært medlem i 1 og 3/4 år, og skrevet en hel haug med innlegg! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Ukjent for meg, men tydeligvis veldig aktiv i forhold til meg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Cognomen er fra TrHeim og er 20 år. Liker musikk. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Vet ikke en dritt om Wikipedersen, men han virker som selv å være trønder og opptatt av lyd med ordentlig kvalitet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er vel første gang jeg snubbler over Alvorlig så jeg vet ingenting om han/henne bortsett fra at han/henne staver allvorlig med en l, men det kan jo ha vært med vilje for å få et mer orginalt nick. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Glimti er en ivrig bodymoder. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 L4r5 har gjort noe han burde vært buret inne for i lang tid Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Runesole hadde Sigmund Selberg som foreleser i matematikk 1 i fjor, går petroleumsteknologi i Trondheim, første året, og synes boring er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå