Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
batnobitt er ein kar frå sokndal på 69 år. han samanliknar den yngre garde (fjortissar) med fluer som et drit. han lik film, og viss eg ikkje hugsar feil så las eg ein plass han spelar WOW.

hans gamle nick er x-nobitt men byta ut X-en og streken (-) med bat. han er oppkallt etter per frå eventyra

Profil visning ftw? :)

Heter forøvrig ikke per og er dessverre ikke 69 år. Spiller heller ikke WOW. Ble lei ettter 2-3dager. Var alt får repeterende.

Vurder den andre brukeren som skal bli vudert.

Lenke til kommentar

demille liker å spise fisk og han liker og jogge tur i skogen. han liker og plukke sopp, men foretrekker å hoppe på bakken framfor å hoppe på trampoline fordi han er redd for at han skal hoppe utfor trampolinen og brekke beintet.

han tror det er jul fortsatt selv om vi er langtuti januar, og han liker å se på curling på tv, og foretrekekr vinterOL forann sommerOL

 

Profil visning ftw? :)

Heter forøvrig ikke per og er dessverre ikke 69 år. Spiller heller ikke WOW. Ble lei ettter 2-3dager. Var alt får repeterende.

Vurder den andre brukeren som skal bli vudert.

ja eg såg på profilen din det står du er født i 1969 og MSNen din er per90@hot.. så eg gjekk ut i frå at du var oppkalt etter han. og dessuten hugsa eg at eg hadde lese ein wow tråd du hadde starta så kunne vel ikkje eg vete du gjekk lei etter 2 dagar

Lenke til kommentar

Demille er ei lite kjekk jente som tydelig bruker alt for mye tid foran pc-en. Hun hadde en vill periode hvor hun var svært avhengig av WOW, men dette ble kjapt avviklet da hun gikk utendørs for første gang på måneder og fant ut til sin store forfjamselse at WOW ikke var kult.

 

Nå for tiden har hun blitt en real rødstrømpe, og hun var svært aktiv i debatten da Yssen-saken regjerte på sitt verste. Da denne saken ble mer eller mindre løst, innesluttet hun seg nok en gang foran datamaskinen, - hva ellers skulle hun gjøre når hun ikke lenger kunne drite seg ut i debatter?

 

Av andre aktiviteter hun bedriver, så har vi også hesteridning. Men dette varte også kun i en kort periode, ettersom hun fant ut at det heller ikke var av det man finner på topscore-lista over de feteste hobbyene. "Heeei, vil du være med meg hjem og se på hestebildene mine?" Grow up, girrrrl.

 

Stakkars jenta ble på sine eldre år svært forfjamset, og nå lever hun et dobbeltliv. Hennes bedre halvdel får vi alle håpe at hun har plassert i den virkelige verden.

 

 

 

----

 

 

 

Schnell er utrolig trangsynt når det gjelder andres synspunkter når noen sier at det er bedre å flushe dassen med lokket nede.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10203968

 

Nicket hans er tysk og betyr "kjapp" på norsk, så med det mener han vel at han alltid kommer kjapt i senga.

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...