After Dark Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Vet at Arinomi tar feil når han/hun sier jeg har problemer med å forklare hvorfor dødsstraff er en god ting. Det er bare folk som ikke forstår argumentene mine. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Glimti er sta og har en noe spesiell oppfatning av rett og galt Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Herr Brun synes det er morsomt når andre folk får vondt eller dummer seg ut. Lurer på om han er fra Narvik (vet det, men kommer ikke på det i farten), henger i DNFK og virker veldig grei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Minus kjører bil og tar ting folk glemmer. Virker ekstremt kjedelig i matveien og er gjerne å se i forumkafeen. Nicket hans kan tyde på at er en forsiktig type, men kan ikke vite det sikkert. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Minus har jeg sett ved flere anledninger, men jeg kan ikke helt plassere hvor. Men en ting vet jeg, og det er at Minus er mye kjipere enn Pluss Faen. Okay, Glimti har jeg truffet maange ganger, og diskutert mye rart med. Rar tøffing Endret 10. desember 2009 av Arinomi Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Arinomi har jeg ikke sett her før Endret 10. desember 2009 av XAndy Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 XAndy har ikke så mange innlegg på forumet enda, men det skal han sikkert gjøre noe med. Han bor et sted hvor det er snø, sikkert i innlandet eller i nord og han er glad i jul Herr Brun får ikke lov til å vurdere meg. Han har gjort det så mange ganger nå Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Har sett Olum før, men kan ikke peke på noen spesielle hendelser. Så jeg går ut ifra at Olum egentlig er en ganske kjedelig kar Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Arinomi er fra vesterålen. Og jobber som vekter. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Herr brun er ganske aktiv på diskusjon.no, siden han har så mange innlegg. Jeg har ikke sett han før. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 XAndy har vært registrert ganske kort så jeg vet ingen ting om ham bortsett fra at han henger på off topic og at han er flink med juleavatar og julesignatur. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Glimti er fantatisk glad i jula. Han henger mye i DNFK og har en ironisk signatur (tror jeg). Han bor oppe i høyden (fjelltraktene eller en metafor for i nord). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Olum er bannet fra norcan Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Lars: Vet at han er en jævla hyggelig kar, har mange meninger! Er snill og grei, også ser jeg opp til han. Vet også at han er røykavhengig? Liker og spille tror jeg, også har han barn, og dame her på forumet! Også masse mere! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Quakecry henger mye på off topic og har en del meninger og irriterer seg over at folk ikke uttaler nicket hans skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Glimiti gir faen i hva folk syns om han, planlegger å tatovere seg i ansiktet, bor i Stavanger(?), henger mye i piercingtråden og har planer om å pierce sine edlere deler men får ikke gjort det pga. dårlig med supplies hos Solid, studioet han går til. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Milanjo har langt hår og hull i ørene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Herr Brun har typisk beatlesfrisyre og liker mozell mener jeg å huske etter å ha sett bilde av ham i RPP. Endret 15. desember 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Henger mye i tatovering tråden, har sterke meninger innen politikk og virker som en hyggelig kar. Ser også at han er ofte innom DNFK Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Vowels vet jeg veldig lite om. Ganske ny bruker, og holder seg mest i musikk-delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå