After Dark Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Vet ingen ting om Wikipedersen bortsett fra at han/hun er aktiv på forumet. Har sett nicket han/hennes ganske mye. Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Har bilde av en julenisse på sin avatar, støtter krig, og er aktiv i politikk og samfunn! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Supernerden er ny på forumet, og driver tydeligvis på og bygger et kabinett fra skratsj. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Personen over meg er født 9 dager etter norges nasjonaldag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 care1337 er siddis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Herr Brun rotet bort ting i militæret. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Bor på Bønes sammen med(?) Anfall, og har en sønn. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Ehtram er Marthe bakleng og jeg mener å ha sett h*n i skolebrød vs skolebolletråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg tipper brukeren heter halvorsen, men jeg aner egentlig ikke stort mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 l4r5 er awesome. Det er egentlig alt jeg vet om ham. Og de rote bort ting-ryktene er høyst oppskrytt. Både da jeg dro fra Skjold og da jeg dimma var jeg blant de som hadde færrest TS. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Herr Brun er veldig aktiv i denne tråden. Han er også aktiv i DNFK og var i forsvaret med broren til L4r5. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Olum har jeg sett i flere kategorier og har inntrykk av at han er aktiv på forumet siden jeg har sett ham en del ganger. Har lært meg å forbinde den avataren han har nå med ham så han må ha hatt den en stund. Brukernavnet hans kan være det egentlige navnet, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Glimti er bodymoder, fra vestlandet et sted så vidt jeg kan huske og er ikke fryktelig glad i å svare på spørsmål som kan idenifisere han. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 L4r5 heter Lars har jeg forstått og henger ekstremt mye på sosialt. Han er også en del innom politikk og samfunn. Tideligere brukte han et bilde av sønnen sin som avatar og om jeg har forstått det riktig er han sammen med brukeren Anfall og de har en baby sammen. Ellers er vi ofte uenige i politikk og samfunnsdiskusjoner. Ser ham litt innom tatoverings og piercingtråden også. Der er vi ikke så ofte uenige. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Glimti og jeg er som sagt et godt stykke unna hverandre politisk. Dog så viser det seg at han har en del fornuftige meninger innimellom også. Glimti elsker å provosere virker det som også. Han har nylig tatt en scarification. Noe jeg synes er dritkult. Ja også tar han feil ang. det at jeg og anfall har en unge sammen. Det var en spøk fra en annen bruker som jeg hang meg på. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Kom på noe mer nå og det er at L4r5 ofte linker til ting i signaturene sine. Han har linket både til en tråd om voldtekt samt en tråd om å ringe ensomme i julen. Før hadde han et dikt i signaturen også. Og han tar feil når han sier at jeg linker å provosere. Jeg sier bare det jeg mener. Og så har jeg fått inntrykk av at han er glad i øl. Der er vi faktisk like. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Glimti liker red bull. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Herr Brun er fra Narvik, tror jeg. Ihvertfall deromkring. Og han er god og brun <3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Arinomi har jeg sett uttallige ganger med samme brukernavn og avatar så han/hun er tydeligvis aktiv på forumet og har ikke endret brukernavn eller avatar på lange tider. Mer vet jeg ikke, men har stort sett fått et bilde av en seriøs bruker. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg legger min ære i å aldri endre brukernavn eller avatar Glimti har jeg sett mange ganger før, ofte på Politikk og Samfunn. Nå henger han også på DNFK, og han virker som en ganske ålreit kar, selv om han har problemer med å fortelle hvorfor han mener dødsstraff er en god ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå