Eirik Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Minus er født i 1990, og spiller WOW. Interesserer seg for bil, og er glad i Volkswagen. Sitter på en minipc. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Wikipedersen har en av de penere casemoddene på forumet. Vet ett og annet om vannkjøling, og er DNFK-hore Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Trur han nettop byttet avatar eller noe sånt, vet ikke så mye mer:P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Sigurd er 94-modell. Det forklarer kanskje hvorfor han har flest innlegg i lekeplassen Han liker google og spotify Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Wikipedersen har nest flest innlegg i lekeplassen. PS: Jeg har hatt denne avataren siden 2004 Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Herr Brun er en nordlending som har spilt/spiller basketball. - Resten er fjernet etter ønske - Endret 3. desember 2009 av Lenne Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Lenne liker godt WOW trur eg eg har lest:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Sigurdl har jeg ikke sett her før. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Har dessverre ikkje sett deg heller:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Har sett deg nå du henger på "Hvor mye vet du om personen over" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Johansenturbo er noe inni gamperæva opptatt av hvilke utdanninger som gir høy lønn... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Herr Brun er en erfaren bruker på forumet. Jeg har sett han mye rundt omkring, men husker han best fra Forsvaret-kategorien. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Olum er en overbeskyttende storebror Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Herr Brun er Norsk og har en avatar med et pi-tegen på. Han liker mange forskillige saker. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Fjärilsfränd har eg iallefall ikkje sett nokon plass:P Lenke til kommentar
tainez Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 bryr seg alt for mye om at han ikke har sett folk han er 1994 og forklarer denne barnesligheten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 tainez er ny på forumet, sikkert derfor jeg ikke har sett han. Han har dysleksi og nice PC. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Olum er interessert i film og musikk, og har vært på TG. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Eneste jeg vet om herr Brun er at han er mye på off topic. Har også sett ham innom politikk og samfunn og husker at han hadde en annen signatur før. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Herr Brun er fra Narvik og henger mye i DNFK. Studerer ved NTNU om ikke jeg tar feil. Virker som en stødig kar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå