Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Prophet er en liten gutt av årgangen 93. Han bor i Halden, og tar seg en tur til Sverige i ny og ne. På fritiden sitter han som oftest foran PC-en eller driver med lasere. Han bruker alt for mye tid på ulumske sider på nettet, eller gjør ting som ikke er bra for han (snakker med Programvare osv.) Ellers er han en hyggelig gutt :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Lars, previous L4r5, har en sønn, er 27år (tror jeg) og har barbert bort smultringen han hadde tidliger. Særdeles aktivt medlem på diskusjon. Første brukeren jeg faktisk bet meg merke i her på forumet og som jeg husket. Hovedsaklig på grunn av hans hyppighet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Zeromac er en kjekk ung mann, som kom til verden herrenes år 1972, da ved navn Odd Kristian, han hadde lidenskap i småfly helt til han kom i puberteten, og begynte å se på forskjellige undertøysmoter. Da han var 22år skiftet han navn til Stein Ole, da hans forrige navn ga langvarige psykiske skader. Nå er Stein Ole en glad ung mann på 37 år, som liker mattematikk, formfaktorer, baking, og å sykle lange turer.

Endret av Hansy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...