Bob Sacamano Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 eplekaka88 Du liker metal, bryr deg litt om pc, og elsker RPG spill. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) eplekaka88 Du liker metal, bryr deg litt om pc, og elsker RPG spill. Metal? Kor du fikk det fra? LpIsBackForYou skal snakkes om... Endret 4. januar 2008 av eplekaka88 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 eplekaka88 Du liker metal, bryr deg litt om pc, og elsker RPG spill. Metal? Kor du fikk det fra? LpIsBackForYou skal snakkes om... Liker Musikk (In Flames, Children of Bodom, Soilwork, Dimmu Borgir og alt av bra metal) Tolket det slikt at du likte metal når du sa bra metal? Kan ta grusomt feil nå da, men Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 eplekaka88 Du liker metal, bryr deg litt om pc, og elsker RPG spill. Metal? Kor du fikk det fra? LpIsBackForYou skal snakkes om... Liker Musikk (In Flames, Children of Bodom, Soilwork, Dimmu Borgir og alt av bra metal) Tolket det slikt at du likte metal når du sa bra metal? Kan ta grusomt feil nå da, men Det gjorde du... Emnet heiter Hvor mye vet du om brukeren over deg... Altså Moonshield... Rock er sjangeren vist du lurte Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 eplekaka88: Jeg har ikke sett deg på forumet før så jeg vet ikke så mye om deg. ikke noe faktisk... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Latterkongen: Du er tolv år, lager mange teite tråder og poster, liker spesielt godt å delta i tråder som dette her. Du er også glad i fyrverkeri. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Snobjorn er en kjekk fyr, som liker å følge etter meg i banken min, og på Burger King. En kjempekar Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Latterkongen: Du er tolv år, lager mange teite tråder og poster, liker spesielt godt å delta i tråder som dette her. Du er også glad i fyrverkeri. Tidligere Norma_Saw. Skrivefeil @ Normal. Rundt 17 år. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg var før Jan Erik! ^^ Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Håks Han het Zeromac før Han Snuser Han Gamer Han liker å se på de som er 1 år yngre enn han som små barn i forhold til sin egen alder Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 _Magnus_ snuser. Det er alt jeg vet. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 e-wok vil eg tru er ein gut i 17-18 årsl alderen utan at eg veit det, har berre fått inntrykk av det. dt er mogleg han lik jason alexander og seinfeld siden det avatraen hans. han har 360 og PS3 utan at det gjer han til ein fanboi§! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Schnell tror jeg er en wannabe nerd. Tipper ca 14 år. Han snakker nynorsk. Har ingen interesser bortsett fra geeking. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 jij1984: 'Vet ikke noe om deg men hvis 1984 er ditt fødselsår så er du 24. 23 hvis du ikke har hatt bursdag enda. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 latterkongen er en mislikt bruker blandt mange på grunn av han er 12 år og lager mange tullete tråder og poster. tipper du liker å le siden du heter lattrekongen. og du bruker ofte utradisjonelle avatarer som smylier eller rediger Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 latterkongen er en mislikt bruker blandt mange på grunn av han er 12 år og lager mange tullete tråder og poster. tipper du liker å le siden du heter lattrekongen. og du bruker ofte utradisjonelle avatarer som smylier eller rediger Schnell har lagt ut mye teit informasjon om han på profilen hans, hans liksom navn på profilen er : Jan Banan Fiskekran Han har en maskinvare som heter : lol Han er veldig gammel, han er født 9 April 1908! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Aldri sett Glaurung før, Men han har ganske lik pc som meg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Har ikke peiling på fyren, men ser vi har felles interesser (ref: iNeo's sig). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Lande: God humor. Liker og spille og se på film(tror jeg). Tror også han er 17-18år. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) batnobitt er ein kar frå sokndal på 69 år. han samanliknar den yngre garde (fjortissar) med fluer som et drit. han lik film, og viss eg ikkje hugsar feil så las eg ein plass han spelar WOW. hans gamle nick er x-nobitt men byta ut X-en og streken (-) med bat. han er oppkallt etter per frå eventyra edit: og han sprengja øyrene av å høyre på blackmetall og irriter seg over støvsugarar fordi dei lagar så høg lyd Endret 5. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå