Rabbid Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Cerice vet jeg ingenting om, utenat at hun ikke er særlig aktiv i deler av forumet som teller paa postcounten. Profeten: Har delvis fiksa det sjönneru. Snudde dögnet helt og saa sov jeg fra 16.00 til 8.00. Naa er alt normalt. Endret 29. januar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Rabbid mener jeg er 91-model og etter postcounten å dømme, en veldig aktiv person på detta forumet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Simminator heitte simmi på eit anna forum, kor hu sa "i'll be back" og etter det blei kalt simminator ei stund. right? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Alliha liker å se film, og er rundt 20-årsalderen. Han er ikke veldig aktiv på forumet, men sånn passe. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 jeg gjenkjenner verken nicket eller bildet til pululf. men ser ut til å være en passe aktiv person Simminator heitte simmi på eit anna forum, kor hu sa "i'll be back" og etter det blei kalt simminator ei stund. right? hehe riktig det Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Alliha liker å se film, og er rundt 20-årsalderen. Han er ikke veldig aktiv på forumet, men sånn passe. :!: if only jeg gjenkjenner verken nicket eller bildet til pululf. men ser ut til å være en passe aktiv person Simminator heitte simmi på eit anna forum, kor hu sa "i'll be back" og etter det blei kalt simminator ei stund. right? hehe riktig det yay simminator liker og å vurdere avatarar(arararar, omg :S) Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Alliha er 15 år. Har fått valium på sykehus og skriver nynorsk. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Mamama: Orginalt navn som jeg trodde det egentlig sto mamma på Tror jeg så han i fotograferingstråden. Noe om guide til et kamera eller noe. Endret 8. februar 2009 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ole-ThInK: Relativ ny bruker her på forumet. 14år Nerd, liker å stå på snowboard og trene. Hører på lett rock. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Blåbær: - Henger en del i Trance-tråden - Er old-school diskusjon.no bruker - Liker musikk Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Sondre: Svarer stort sett alle poster med kun en setning. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Go1den3ye heter Niclas Han er født i 1985, har samboer. og liker å spille Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Ehtram heiter egentlig marthe og bur i/nærme bergen Lenke til kommentar
tobn Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Alliha: Henger for det meste i OT delen 15år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 tobn tror jeg ikke at jeg har sett så mye før, gjenkjenner hverken avatar eller brukernavn. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Myn Ona har jeg ikke sett noe til tidligere, men jeg kan se at han joina forumet på en "artig" dato. 06.06.06 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Cinque: Heter Kristine Sætherbø og er ifra Kristiansund. 18 år Er kjæreste med Egil Gjøran Otterholm som også er på forumet. Glad i hester og dataspill (wow) Veldig glad i å ta bilder og bruker forumet til å få kritikk for sine bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg vet at Blåbær lager musikk, og henger mye i musikk-delen av forumet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Aldri hørt om deg før, men vet du bruker last.fm, navnet ditt er Stig og at du har publisert din msn adresse. Dette er dine interesser: AV, webdesign, foto, design generelt, politikk, filosofi og bøker. Og nerdeting. Du er også født i 1993. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 SF heter Daniel og var en av SO-horene. Han kalte seg boyeminem en stund, og har blitt voksen for alderen med åra. Vanker med eldre venner og er ganske glad i Aidskake sin blogg. (Har han på msn tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå