kakesjef Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) The prophet er aktiv litt over alt, mye sosialt og Ot tror jeg, men også interesert i å vurdere avatarer. Han er rundt 16. Veldig glad i harcore musikkstilen. Endret 2. desember 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kakesjef ser ut til å være over middels interessert i kaker, avataren var meget nusselig. Det var egentlig det. Trist nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Theresaaa vet jeg ikke noe om, men ser ut til og være mye aktiv i samliv og relasjonsdelen av forumet. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) ^Liker Pac-Man? Vet dessverre ikke mer : o Endret 3. desember 2008 av Luddezor Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Søt pike på 18år. Hører på killersmusikk Har kjærest edit: Ops, tydelig at jeg bruker lang tid på å svare, men innlegget mitt var rettet mot therese. Endret 3. desember 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Blåbær liker blåbær og kokosbolle veldig godt. H*n hører på elektronisk danse musikk og er fra senga si. det var vel det tobn Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 tobn liker prison break, og er å finne mye i lekeplassen. Ellers relativt ny. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ser ikke ut som om Darkbuster liker krig, og liker sarkasme/ironi.... More vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) NothinDoin vet jeg egentlig ganske mye om. Han liker å stå på snowboard. Men han har aldri brukket noe. Og han er moderator på ett snowboard forum. Han liker In Flames og vil på hove til neste år^-^ osv osv Endret 4. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 -Kuroi-Neko er i nesten alle trådene som jeg er i -Hun har en data fra HP. -Hun har vært på en utstilling kalt Militære Landskap av Ingrid Book og Carina Hedén (i Bergen Kunsthall) -Hun har hatt 3 eller flere dverghamstere. -Hun startet tråden "Hva drømte du i natt". -Hun har en eller flere sesonger av Sex And The City på DVD. -Hun er 17 år gammel. -Hun liker å se bonusmaterialet på DVD-er. -Hun har et rosa Hello Kitty headset Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vet absolutt ingentnig om Unforgiven, ikke engang kjønn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vet ingenting... :/ Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 lite bortsett fra at h*n tydeligvis er SCUM fan. trist tobn Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 38% av dette medlemmets aktive innlegg er i Lekeplassen.. H*n liker Prison Break og har en funny linje i sigen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 NothinDoin: Ser ut som en snowboardinteressert person. Har en god del poster på ekstremsport som er på fritidsforumet, så jeg har ikke sett mye til vedkommende, og vet heller lite om h*n. Lenke til kommentar
::PK:: Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Frohman: Spiller Half Life 2 og er ateist/ tror ikke på gud Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) :: PK:: har jeg aldri sett før, nei. Ikke som jeg husker ihvertfall. Velkommen til forumet, selv om du ikke er så utrolig ny lengre. EDIT: Gah, navnet ditt lager smiley. Endret 8. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Darkbuster har jeg sett én gang, men husker ikke i hvilken sammenheng. Han er nær 1000 innlegg og har vært medlem en god stund, det er egentlig det jeg vet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Theresaa er en rimelig ny bruker på forumet og er antagelig en jente/dame Lenke til kommentar
Moff Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lunatic Fanatic høres ut som en lun fyr som kan være litt nuts. han (?) har snart vert medlem i 3 år og har en veldig god del innlegg. etter signaturen å dømme er han vel interresert i fotball som en del andr. Bildet hans så en smule gotisk ut, noe som egentlig ikke forteller meg en dritt. jeg kan ikke huske å ha sett han før her, selv om jeg har vert medlem like lenge som han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå