Mr. Bojangles Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Henger utenfor barnehagen og stirrer på unga. Alarmerende glad i å leke med ild og skarpe ting. Skummel skallet mann med Giger-sleeves. Var Glint sin tur, men dere hoppet rett over stakkaren. Endret 4. januar 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Oddvar Knus: Aldri sett deg, byttet du nick fra EvenT? Du startet den ostetråden, nuff said. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 [...]byttet du nick fra EvenT? Aye! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ok, da gir alt mening. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Oddvar knus Hmm, synes jeg husker nicket fra noen plass. Men aner ingenting om deg :< Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Håks Knall kar, oppfører seg ordentlig og greit på forumet. Sikkert ikke gamle karen, men virker dog slik. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Aah sorry. MK2 Vet ingenting om deg, men jeg har sett deg i denne tråden ^^ Endret 4. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Schjellin spiller/spilte WoW og har en helsikes digg avatar! Endret 4. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Håks Liker i alle fall METAL GEAR SOLID, og mjuke engelske dikt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) aspic Er 17/18 år og liker tydeligvis teknologi og vitenskap der han har over 300 innlegg Endret 4. januar 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Sandelama: Man skulle vel strengt tatt ikke gå inn på profilen til folk, men. Sandelama: Ganske moro at han skulle havne her akkurat nå. Leste nettopp en gjettelektråd, hvor man skulle gjette navn på hvilke lag som spilte på den og den fotballbanen. Der var han meget aktiv, så da "vet" jeg at han liker fotball. Edit: Ser også at han er Newcastle-supporter. Da vil jeg gjerne, som den City-supporteren jeg er, takke for midtukas kamp. Hoho. Endret 4. januar 2008 av JulianR Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) JulianR: Søt avatar, og etter det jeg ser elsker du konsoller Du har også god erfaring med M$ sine produkter Endret 4. januar 2008 av Milt Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Milt driver med fotografi og er også aktiv innenfor photoshop-kreativitet. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ingenting... bortsett fra at han har en juleavatar enda Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Danno_O: Fikk litt Jackass-assosiasjoner av nicket, men aner ikke hvorfor:p Ser ut til å være fotballinteresert, og ble medlem på forumet på bursdagen min Lenke til kommentar
Holten Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan vi ikke lage en regel om at du ikke kan svare om du ikke vet noe? Hvis ikke blir liksom vitsen borte.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Holten liker bil, mc og hva det har med å gjøre. Ellers så er han glad i millitæreffekter. En knakende kar. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vet at han liker å drikke, og at han liker House eller hva det heter. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Moonshield! (Martin) Liker Musikk (In Flames, Children of Bodom, Soilwork, Dimmu Borgir og alt av bra metal) Er en matmoms Bryr ikkje deg so alt for mykje om PC Tidligere kjent som Fancypant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå