Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke så mye om Iverfar. Regner med han er fra Norge siden han heter Iver, er uvekslingsstudent i Texas (om det som står i profilen din ikke bare er kødd), har et britisk flagg i avataren med teksten Greece under. Merksnodig :hmm: Har litt mindre fartstid på forumet enn meg, men betydelig færre innlegg.

Lenke til kommentar

n00b1 er 4 år yngre enn meg. Han er født på samme dag som Walt Disney og Wenche Foss, som er 5 desember. Året var 1992 og var et skuddår. Han heter Magnus til fornavn, noe som er litt kult siden Magnar Sæthre (norsk politiker) døde dagen da Magnus ble 8 år. 201 år før det igjen på samme dag døde Mozart. Magnus er fra Ålesund og er interessert i fotball, musikk, data og venner. Han har ingen hjemmeside på internett, den va bare en spøk. Han er mest aktiv i lekeplassen på forumet, og har 50 poster per dags dato. Noe sier meg at han er glad i Mario og nintendo spill.

Endret av Phantasy
Lenke til kommentar

Enigmatisk fyr med en til tider krass / bastant tone. Aktiv over alt, men sett mest til han i Samlivsdelen (mener jeg å tro) samt musikkdelen. Det siste er kansje ikke så rart om han er med på HW-Radio og glad i Electronic Dance Musik, noe som er ganske tøft i seg selv. Han er forøvrig i fast forhold.

 

Send meg gjerne en kokosbolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...