Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oddvar Knus er en bruker som så smått begynner å få litt fartstid på forumet. Med en aktvitet på 4+ poster per dag og størst konsentrasjons av poster i OT-baren ligger han ganske tett opp mot den gjenomsnittelige aktive brukeren av forumet. Oddvar Knus er mer interessert i bil og aktiviteter som ikke er direkte relatert til PC eller forbrukerteknologi, og han er også over gjennomsnittet opptatt av eget utseende. Oddvar Knus fremstår som en veldig folkelig og nesten stereotypisk ung mann, men som med så mange andre opplever også han at forumet opptar mye av den ledige fritiden. Oddvar Knus er over 16 år og for tiden singel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pirja er en fortreffelig ung mann. Det at han er mann ser jeg ut i fra at han har:

CPU: AMD Athlon 3700+ San Diego

HOVEDKORT: Asus A8N32 SLI Deluxe

RAM: Crosair ddr dimm 3200 1024mb

PSU: Silentpower 400w -_-

HARDISK: Western Digital 200gb +WD 250gb

GPU: Nividia 7600gt 256mb

 

Noe som er veldig mannete å skrive.

 

Pirja er nøyaktig 1 år og 1 mnd yngre enn meg.

Pirja har relativt mange innlegg.

 

Pirja er sikkert snill.

Lenke til kommentar

KoffeinKanin:

 

Er et utspring av den ellers kjente duracell-kaninen, som bare fortsetter og fortsetter og fortsetter - !

 

Han er ikke den mest aktive brukeren, men han har 4368 innlegg. Han har sosialisert seg bak skjermen i 2,5 år, og det betyr at han skriver nesten 5 innlegg om dagen, det er veldig bra. :) Jeg er glad i han <333

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

JCRacing650 er et nytt frø på diskusjon som jeg regner med kommer til å bli en aktiv bruker med 5 innlegg på litt over en uke. Fin bruk av komma, hvilket tyder på god norsk. Noe jeg er litt opptatt av, selv om jeg til tider skriver en del feil selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...