Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte ny pc for et par måneder siden og den bråker veldig mye.

Det er ingenting feil men, men det høres ut som viften står på fullt hele tiden eller noe. Er det noen som har noe tips til ting som kan redusere støy?

Vel.. det kan jo hende du har ny PC nå;P... Men vi må ikke ødelege denne tråden nå :-)

Lenke til kommentar

Blåbær er fan av superman, og er en gammel traver her på forumet. Hans egentlige alder har jeg ikke kjennskap til. Han har utrolige skills i paint, og en blogg han han aldri tar seg strevet med å skrive i. Han har en håpløs musikksmak :p , men rett mediespiller (Winamp), og prøver(prøvde?) å lage musikk selv. Han er dessuten av gruppen som synes fauske rånerne er tapere, noe jeg er ganske så enig i. Han virker også generelt opptatt av mp3 spillere, headsett og alt som innebærer lyd. Han tar/har tatt utdanning innen IT? Og er desverre av den svake gruppen som har hoppet på facebook bølgen. Han er også opptatt av forskjellige sexutstyr som dildo, glidemiddel, husker osv og er interessert i hvilke alternative butikker det kan skaffes på. Til mitt forsvar fant jeg det ut her på forumet. :p Han er en ivrig bruker av torrent, og laster selvfølgelig kun ned lovlig materiale. :whistle:

Endret av Brian
Lenke til kommentar

n00b1 er en hardbarka sunnmøring med brei og irriterende dialekt, og er 14år. Han har bursdag på en ganske kjip tid på året, ganske sent altså. Han heter Magnus og har vært medlem her i snart et års tid. Han har ganske få innlegg, noe som gjør det vanskelig å finne snusk som jeg kan håne han med.

Brian heter sannsynligvis Brian, og har i så fall en navnebror i Texas som også kaller seg "inlinesix" i noen tilfeller, og som også er født i 1989. Tilfeldig? NEPPE!

Hvis det der faktisk stemmer, så vil jeg si at det er en smule spooky. Kansje det er en dobbeltgjenger, for jeg er iallefall ikke fra Texas, jeg er derimot en hardbarka og knalltøff nordmøring.

Jethrotulling har en lite informativ profil, noe som tyder på latskap. Han liker sikkert musikk med tanke på brukernavnet som minner ganske mye om et visst band.

Hm, etter litt heftige google skills fant jeg ut at han er (15år?) og er tydeligvis litt interessert i musikk og foto, som blant annet Jethro Tull, The Beatles, Genesis, Gentle Giant, Led Zeppelin, Yes, King Crimson, The Shins, Pink Floyd. Am I right? Meget mulig han er fra Kongsberg også forresten, og ser litt tard ut. :p

Edit: Oh noes, jeg er for slow.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Meget mulig han er fra Kongsberg også forresten, og ser litt tard ut. :p

Mulig jeg ser tard ut, men at jeg er fra Kongsberg vil jeg ikke ha på meg :!:

EDIT: Hehe, nå fant jeg ut hvor du hadde det fra. Det er den styggeste dressen jeg har sett. EVER!

Endret av Jethrotulling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...