xersess Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kjeksmestern er ein gutt som speler mykje spel på både data og konsoll. Mykje aktiv på lekeplassen, samt nedtellingen. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 si hva du vet om brukeren over deg! Jeg går ut i fra at han mente brukeren mente den brukeren som er rett over deg. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 si hva du vet om brukeren over deg! Jeg går ut i fra at han mente brukeren mente den brukeren som er rett over deg. Oreally, men viss du leser tidlegare innlegg så ser du at både du og Problemer vurdert feil person. Så i følge trådens prinsipp er kjeksmester brukeren over. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har ikke vudert feil person? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har ikke vudert feil person? På ein måte. Problemer vurderte AlecTBM som ikkje skulle ha vore vurdert. Og du vurderte Problemer som difor ikkje skulle ha vore vurdert av den grunn. Er du med? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Cconker: Har et kjærleiksforhold til System Of A Down. (bigtime luv kizz kizzi kizz <3, OMG they are soooo great!!111) Heter Mats til fornavn Spiller på sin wii barnekonsoll Har en katt og er noe overvektig Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Snip Haha. Er det mulig. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 "Spiller på sin wii barnekonsoll Har en katt og er noe overvektig" Hvor i helvete tar du det fra? Det er jo bare tull.. vel.. jo.. jeg har jo katt. men hva faen da?! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror ikke problemet er brusen.. Jeg drikker jævlig mye usunt selv.. vel.. egentlig ikke.. Men en jeg kjenner gjør det.. Tynn som faan.. Fordi han beveger seg.. Prøv å ta kanskje 10 armhevinger om dagen.. etter noen dager med det, kan du hoppe til 15 pr. dag.. Legg på fler og fler.. Før hadde jeg spekk.. Så jeg begynte å ta 15 armhevinger om dagen... Nå tar jeg 40 om dagen, og jeg er mye sprekere nå. Men slutt å ødelegg tråden! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Blåbær en en frodig kar. Jeg er i tvil om Blåbær er hans egentlige navn, men siden han skriver det med stor forbokstav velger jeg å tro at det er det. Han er en notorisk iPhone-fan og liker å filosofere rundt mellommenneskelige forhold, i tillegg liker han metal og emo. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Kjeksmestern: Til å være født i 1991 er denne forumbruken usedvanlig ungdommelig, med interesser som spillkonsoller, skateboarding, kjeks, musikk og attpåtil litt hifi og hjemmekino. Kjeksmestern liker The Simpsons og bruker nettleseren Opera. Håkon, som han heter, liker godt Judas Priest. Men også Sigur Rós. Variert musikksmak, med andre ord. Endret 5. august 2008 av mamama Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 mamama har eit nick som minner om "mahna mahna". 19-20 år gamal, og driver med noko mk-greier som fotografering. Er dkytig med dette og. mamama har nokon bilder av seg sjølv på RPP, ellers veit eg ikkje stort om mamama. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Xersess liker Pinkfloyd og har en ganske bra PC. Han støtter legalisering av hasj og er født 1991 og bor for tiden i Naustdal. Han liker også skog, fjell, musikk, gitar, himmel, rus, film osv... Til tross for hans levetid på forumet vet jeg ikke mye om han. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Frohman heter egentlig Lars Ole Okstad, derav hans tidligere brukernavn Okstad. Han er født i 93 og bor i Namsos. Jeg har sett han mye i WoW- og Seksualitetkategoriene, men det er OT-baren han er mest aktiv i. Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Olum er veldig glad i musikk og film. Endret 8. august 2008 av tommentmn Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 tommentmn liker musikk, og går mest sannsynligvis på musikklinja. Liker også data og spill, og har veldig mye fritid. Det er mest sannsynligvis derfor han er er i denne kategorien. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mamama: Mamama står for Mads Malme Maurstad Han vet ikke hvor mye lagringsplass han har på pcn sin, men det er "en-del-gb". Han er intersert i foto, film, musikk og tv-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå