Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Håvard

 

Heter mest sannsynlig Håvard. Er opptatt av norsk animasjonsfilm fra 70-tallet, der Flåklypa er en klar favoritt. Har tatt seg bryet med å skrive ned et helt vers hentet fra denne genniale filmen :)

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snublefot:

 

Ganske aktiv bruker med fantastisk avatar. Sauene i bildet hennes er kjempe søte :) Om det er hennes egne så har de nok, som de andre, menneskenavn. Mistenker at hun, som er 19 år, ikke eier sauene, hun holder nemlig vanligere dyr som katt.

 

Dessuten har hun en voldsom tannlegeskrekk, syns pusling er avslappende, og elsker å sortere maten i kjøleskapet i bokser (hvilket hun er klar over at andre nok kan syntes er ekstremt irriterende). Noe kjæresten hennes forhåpentligvis aksepterer, ettersom om de nylig flyttet sammen etter å ha vært sammen i 3 år. Forresten er han hennes eneste sexpartner, noe hun virker svært glad for.

 

 

Wow... Mye man kan finne ut om folk bare ved å lese postene deres :ohmy: Mangler bare navnet nå, så kan jeg gi meg ut for å være henne (ville nok gått dårlig, etter som om jeg er gutt :p)

Endret av mks1001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...