Addan Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Håvard Heter mest sannsynlig Håvard. Er opptatt av norsk animasjonsfilm fra 70-tallet, der Flåklypa er en klar favoritt. Har tatt seg bryet med å skrive ned et helt vers hentet fra denne genniale filmen Endret 29. juli 2008 av Addan Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Addan: Et nick som er tydelig internasjonalt inspirert, har vi å gjøre med en utlending? Bildet tyder derimot på en rotnorsk og ihuga pondustilhenger, hunden heter bjarne og tilsynelatende lett evneveik, håper ikke Addan identifiserer seg altfor mye med den;) Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 fedtcreme Å si at jeg vet noe om denne personen ville vært en løgn, men jeg kan gjette på at det er en gutt som liker scooter, gjerne skidoo. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg vet at MaSo har den kuleste avataren noensinne Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg vet at MaSo har den kuleste avataren noensinne Syns ikke vi tar kraftig i nå? men takk takk Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Avataren hans er av .jpg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 H_H_N: Brukeren er mest aktiv i gledesutbrudd. En skikkelig lykkelig fyr regner jeg med. Ellers så vet jeg ikke så mye om h*n. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Volcov Har jævla bra musikksmak, og har ein obligatorisk og spess truse med bremsespor som han berre bruker i desse spesielle tider i sin leilighet. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) xersess liker pink floyd; og synes at alle som har en nettby-konto er kule:D Endret 1. august 2008 av Ccconker Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Ccconker liker Zelda og har et eller annet navn i signaturen sin. Mer veit jeg ikke Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg vet at Addan hører en del på musikk og går på konserter, spesielt fra de artistene nevnt i signaturen. Han er 15 år og han snuser selv om det er 18 årsgrense på snus. Endret 3. august 2008 av Camlon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Camlon: Er politisk interressert. Endret 3. august 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Blåbær: Bor i blokk i Oslo med et felles vaskerom i første etasje. Har gått på byggeteknikk og arkitektur. Bruker oftest fetaost når han/hun lager salat. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Blåbær: Bor i blokk i Oslo med et felles vaskerom i første etasje. Har gått på byggeteknikk og arkitektur. Bruker oftest fetaost når han/hun lager salat. Jeg spørte for en annen. Ikke vurder meg Endret 3. august 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Mamama: Tar helt fantastisk flotte bilder. Gått media og kommunikasjon. Er bergenser og er ett år eldre enn meg. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Snublefot: Ganske aktiv bruker med fantastisk avatar. Sauene i bildet hennes er kjempe søte Om det er hennes egne så har de nok, som de andre, menneskenavn. Mistenker at hun, som er 19 år, ikke eier sauene, hun holder nemlig vanligere dyr som katt. Dessuten har hun en voldsom tannlegeskrekk, syns pusling er avslappende, og elsker å sortere maten i kjøleskapet i bokser (hvilket hun er klar over at andre nok kan syntes er ekstremt irriterende). Noe kjæresten hennes forhåpentligvis aksepterer, ettersom om de nylig flyttet sammen etter å ha vært sammen i 3 år. Forresten er han hennes eneste sexpartner, noe hun virker svært glad for. Wow... Mye man kan finne ut om folk bare ved å lese postene deres Mangler bare navnet nå, så kan jeg gi meg ut for å være henne (ville nok gått dårlig, etter som om jeg er gutt ) Endret 3. august 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 mks1001 heter mest sannsynlig ikke det på ordentlig. H*n liker bærbare datamaskiner, PS3 og filmer som Pathfinder, og ønsker seg et Digital Pen Camera. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Må bare kommentere en ting: h*n???? Han skrev han var en gutt Ikke svar Lenke til kommentar
problemer Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Må bare kommentere en ting: h*n???? Han skrev han var en gutt Ikke svar TBM kan minne om noe millitært. Utover det, så aner jeg virkelig ingenting.... Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Og jeg vet at problemer er ment for å løses.. haha;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå