Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adidas99 er fotballfrelst, og elsker simpelthen Arsenal, ser alle deres kamper, og har veggen full av plakater. I følge Adidas suger ManU stor-tid, og benytter ethvert øyeblikk til å rakke ned på de.

 

Han heter egentlig aleksander, og er flink på skolen, spiller Age of Conan, og liker sport generelt. Han henger mest på forumet for morro, og skriver mest på sosialt og lekeplassen. Han liker dataspill, men går ikke innenfor kategorien "nerd".

Lenke til kommentar

Arne heter Arne, Arne Kristoffer faktisk. Han skriver egentlig nynorsk, men er med på leken hvor han skal bytte over til sidemål. Han er sånn passe aktiv, han har masse innlegg, men har også vært medlem en stund. Han bor på/i Kvam. Der jobber han som kassagutt i en Spar-butikk. Han er småinteressert i data og driver litt med programmering. Han er også interessert i gitar og bordtennis. Han har nettopp tatt jegerprøven og kjøpt seg hagle så nå gleder han seg til høsten og sin første jaktsesong. Han har en mer enn godkjent PC. Jeg tenker meg at musikk ikke er hans store lidenskap siden han ikke veit hva en last.fm-profil er (no offence).

Endret av Olum
Lenke til kommentar

chberge

 

Det er første gang jeg ser deg på dette forumet, noe som er rart da du har 802 innlegg. Store deler av dem er dog i mp3-delen av forumet, hvor jeg tilbringer særdeles lite tid så det kan kanskje forklare det. Du bor i Bergen og ble født i underkant av 4 måneder etter meg.

Endret av edge
Lenke til kommentar

J@cob forsøker så godt han kan å komme frem i denne verden med sine fotografier, men foreløpig har det ikke gitt helt gjennomslag. Bildene han tar er flotte, så det dukker nok opp en mulighet han ikke kan la gå til spille etterhvert .

 

Jacob, som han da heter, er en student født i 1990, singel - og fra Kaupanger. Han er interessert i bøker (favorittbok: Murakami) og foto, samt musikk og film. Hans favorittfilm er Deltoro: Pan's Labyrinth.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil spiller han også tennis for Halden Tennisklubb (1.laget, 2.single), og han ønsker seg svært, svært gjerne et Hasselblad kamera til jul.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
J@cob forsøker så godt han kan å komme frem i denne verden med sine fotografier, men foreløpig har det ikke gitt helt gjennomslag. Bildene han tar er flotte, så det dukker nok opp en mulighet han ikke kan la gå til spille etterhvert .

 

Jacob, som han da heter, er en student født i 1990, singel - og fra Kaupanger. Han er interessert i bøker (favorittbok: Murakami) og foto, samt musikk og film. Hans favorittfilm er Deltoro: Pan's Labyrinth.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil spiller han også tennis for Halden Tennisklubb (1.laget, 2.single), og han ønsker seg svært, svært gjerne et Hasselblad kamera til jul.

Han er ganske gammel, eller i hvert fall fire år eldre enn meg. Han bor i Sarpsborg, et sted jeg vet ganske lite om - men husker at vi røkte sigar og fylte opp Statoil-koppen der på vei til Gatebil i fjor.

 

Det varmer òg å se at han vektlegger rettskrivning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...