Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Addan er en kjekkas som liker å snuse, klø seg på balla og spille gitar (gjerne samtidig). På en god dag ler han av en halvmorsom Pondus-stripe.

 

Addan blir 15 år om 10 dager, han ønsker seg Skruf Sterk av faren sin, men kommer til å få Beatles: The Greatest Hits som han kjøpte på Statoil for et par dager siden.

Lenke til kommentar

Jesper Karsrud:

 

Heter Jesper. I en alder av 20 år har han rukket å gjøre følgende:

Sette opp en musikal, være på konfirmasjonsleir, få interesse for Mac, Web-design, HTML, CSS og vektor-grafikk.

Onsdag i neste uke har han bursdag. Karsrud er ansatt som servicetekniker ved Humac.

Humac er Office lines unike nordiske butikkonsept (gikk tildiger under navnet Mac & carry). Humac er en butikk-kjede i hele Norden som leverer Apple-baserte løsninger til privatpersoner, SMB- og SOHO-markedet.

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Email: [email protected]

MSN: [email protected]

Født: 14. mars 1991

Bor: Akershus, før/nå lillestrøm

Interesser: Computer, friends, music, girls etc.

Favorittfilm: Pulp Fiction

Favoritt artist:Ice Cube

Favoritt artist:Eminem

Musikksjanger: Hip Hop

Kjører: Windows XP Professional

Eier en iPod

Favorittspill: Counter-Strike 1.6

 

Mann av kjønn

Holder på med design/web design (flink også)

Jeg har ikke peiling på hvem Geir og Aasmund er

Er med i et prosjekt som heter "Slyder Media" som jeg har forstått er et grafikk prosjekt, med film som hoved medium

Er med i CS'klanen "SK-Gaming"

Har/hatt en "Qpad CT XL" musematte

Har/hatt en Sony 19" skjerm

 

Dette var mine 10 minutter :)

 

Hvis du vil at jeg fjerne emailadressen din så bare si det, du har prøvd å gjemme den godt :)

 

EDIT:

Ja glemte nesten

Fullt navn: *** (må få tillatelse først ;))

 

EDIT2:

Jeg har ikke lest andre plasser i tråden, så hvis dette har blitt skrevet før og du ikke trur meg at jeg har funnet dette sjøl, så ikke tru meg :)

Endret av AlecTBM
Lenke til kommentar

AlecTBM er like gammel som meg, han bor i byen jeg er født i og bodde i til jeg var 10. Navnet han er Alexander. Han har flest inlegg GNU/Linux delen av forumet. Han har 2 laptoper. Han liker PHP, Linux, programering, damer osv. :thumbup:

Endret av sigurd90
Lenke til kommentar

AlecTBM heter Alexander, fyller 18 om ikke så altfor lenge og bor i Bodø, i nord. Han er aktiv i Bodø Linux User Group, der han, innimellom, tar seg den friheten å skrive dialekt. Altså benytter han Linux, og han bruker hyppig Linux' del av dette forumet. Det er ikke bare der han pleier å være, men også mye i PHP-delen.

Alexander har tre PC-er, hvorav to er laptoper.

På den ene av laptopene, som er en Toshiba, kjører han Windows, på den andre, som er en Acer, kjører han Linux Ubuntu, mens på den siste PC-en hans, som er en stasjonær Compact Deskpro, kjører han Debian.

 

På forumet pleier han å ha en passe munter tone, og kommer med mange konstruktive innlegg. Han skriver fint og innleggene hans, er i min oppfatning, alltid positive.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Ein luring som prøver å snike seg unna norsk-norsken når han har sjangsen.

Høyrer på relativt god musikk, og er no-lifer her i OT-en. Guten heiter Herman og er født i 1993, men oppfører seg ikkje som nokon fjortis av den grunn.

Kul type.

 

Edit: Digger foresten at han meinte, at eg megalignet på Syd Barrett!

Endret av xersess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...