-Shark- Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fjeddiu er nok 18+ og skal kjøpe seg bærbar pc Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Shark liker nok haier, siden h*n har en hai i avataren og... kaller seg det? Rundt 18-20. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 tOmma- er flink til å tegne. Mer vet jeg ikke. 25 år? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dette begynner å ligne for mye på en telletråd.. Folk må prøve å få med mer, sett et minimumskrav på minst 3 beskrivende setninger på bruker eller no sånt for å hindre at tråden blir stengt. (Neste bruker forteller om garanti så klart). Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Futtlur liker godt world of wordkraft Han liker også kunstverk som inneholder julestemning Ellers har han vært i forumet siden 2006 og har likt seg godt i wow tråden Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Du liker godt snus og spiller poker Vil tippe du er rundt 17 år Endret 4. januar 2008 av Overdox Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Overdox: Lurer på om folk bruker hvite eller svarte sokker Bruker mest hvite sokker Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Groening er en relativt ny bruker (snart ett år), men jeg har sett han en del steder. Han hadde et annet nick før, med noe tall og W-er. Er en Simpsonsfan og glad i tegneserier. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Henger utenfor barnehagen og stirrer på unga. Alarmerende glad i å leke med ild og skarpe ting. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fisker er en bruker jeg ofte har sett i OT-baren. Er veldig flink i rettskriving til å være en '93-modell og kommer tilsynelatende fra Bergen. Noe mer enn dette vil bli antakelser og dermed off-topic. Edit: For sen igjen. Endret 4. januar 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fyller 30 år i år Bor i min gamle hjemby stavanger Liker brettspill og musikk , i alle fall rock Synes sokker med tær er groteske Kan mye om TV lisens Virker som han er en hyggelig fyr som er hjelpsom og kan mye om det meste Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er fra Trondheim, heter et eller annet på L... Henger mye på OT-baren, og hvis jeg husker mailen hans rett er han en tøff fyr. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Groening: Harbarka simpsons og pundus fan^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Cuz har jeg ikke sett så mye til, faktisk. Morsom avatar og signatur, men kjenner dessverre ikke så mye til deg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Håks: Han liker spill, Musikk, film og bilderedigering (tror jeg) Alt i alt en grei kar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Alt er riktig utenom bilderedigering. Hvor fikk du det fra? Aldri åpnet et bilderedigeringsprogram før, hehe. Vurder Batnobbit Endret 4. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) batnobbit: sett deg en del i spill og film-avdelingen... ellers vet jeg ikke så mye. Endret 4. januar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Alt er riktig utenom bilderedigering. Hvor fikk du det fra? Aldri åpnet et bilderedigeringsprogram før, hehe. Vurder Batnobbit Så at du hadde link til en Avatar tråd så gikk ut ifra at du hadde startet den Vurder han/hun andre Endret 4. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 r2d290; Vært medlem her siden 2005, har dog ikke sett deg så mye. Bare 500 posts, kanskje derfor. Fin avatar (), og virker som en real fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå