kloningen Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Er ikke helt sikkert på Arne, her. Har sett deg 2 ganger før eller noe sånt? Heh lite kunnskap om han med andre ord. Endret 4. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Vet at sli liker musikk og data, er 1 år eldere en meg? hete thomas. må vere alt eg vet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 n00b1 liker å leke på lekeplassen. Liker også å leke med Mario. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Bob92: Født i 31oktober 1992 Glad i dataspill. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Blåbær: liker ikke langt hår, og liker heller ikke å legge seg! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Så han for første gang ofr et par min. siden. Vet derfor ikke en skit om han Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Liker Adidas og dårlige fotballag, og han er født i 1999. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Syns eg ser han over alt, pga den lett gjenkjennelige avataren. Ellers veit eg særs lite. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Første gang jeg ser han (Blant annet fordi jeg denne uken først nå har begynt på henge på Off Topic forumene) Meen, han spiller AoC og Garrys Mod, da må han jo være kul Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Vet at sli liker musikk og data, er 1 år eldere en meg?hete thomas. må vere alt eg vet SLi liker musikk og data, hvertfall i følge n00b1 Han er også ett år eldre enn n00b1. I tillegg må han være nvidia-fan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Håvard heter håvard (mes sannsynlig). Der stopper i grunn mine kunnskaper om fyren. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 L4r5 Har ett bilde av en liten unge...(?) Ser han rimelig ofte i de fleste trådene jeg henger i. Oppegående person som lager overklokkede dildoer... heh Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Sli heter Thomas, og er født i 1993. Han liker skjermkort, særlig av nVidia. Han skal kjøpe Sony A200. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 IceFox er glad i å fotografere (med Nikon), og henger derfor blant annet på Fotografering- og bildekritikk-forumene. Han har tatt flere gode bilder, bildet i denne tråden må jo sies å havne på topp20-lista mi over beste bilder fra forumet Bildekritikk. Navnet IceFox kommer kanskje fra navnet til nettleseren FireFox? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 BorN er en flink gutt, siden han bruker Opera. Han hører på mye bra musikk. Takk angående bildet. Jeg så en fyr med nicket Firefox, og bestemte meg derfor for IceFox. Dette var før jeg hadde hørt om nettleseren. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Bruker Opera, fysj og fy. Men nicket er iallefall på riktig vei. Det er faktisk første gangen jeg ser brukeren og av den grunn aner jeg ikke mer enn at han er interessert i fotografering og fotoutstyr utifra signaturen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Nja, Utifra signaturen liker han tydeligvis biler og HiFi. Har ikke sett noen "negative" sider ved ham i de forumene jeg henger i... Så.. You are free to go Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 SLi liker data. Han hadde konfirmasjon i år, og har posta bildene på RPP om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) *** er 15 år og bor i ***. *** virkelige navn er ***. Faren hans heter ***. Hver måned får *** en mobilregning på 800kr fra sin Sony Ericsson w810i, eller *** som *** liker å kalle den. Endret 23. november 2015 av iStereo Fjernet personlig informasjon. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 RPP er? :S Bob92 Han har en smart signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå