Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han oppgir selv at han blant annet liker "programmering og litt forskjellig data."

Jeg vet at han har postet noen poster om prosessorer, så jeg antar at han planlegger å kjøpe en snart.

 

Han er glad i gitar og bordtennis - en herlig kombinasjon.

 

Ellers har han en hel drøss flere innlegg enn meg, og han deltar nå og da i den mindre kjente tråden Nedtelling fra 100000.

Lenke til kommentar

Tipper 17-18 år, og han er fødd.

"Nedtelling fra 100000-entusiast", og bruker Opera. Den støtter eg!

Medlem sida 2005, men få innlegg indikerar vel at han er mykje aktiv i OT :)

Virker som ein sakelig og trivleg kar.

Edit: Om ikkje vedkomande er kvinne?

Endret av xersess
Lenke til kommentar

Redneck er en 94mod (fjortiss med andre ord :) ) fra Kolbotn. Utifra avataren hans tyder det på at han liker simpsons, noe som er et pluss. Kansje liker han family guy eller futurama også? Liker sikkert filmer også, deriblant de sylvester stallone spiller i som er konge å se på. Ingenting slår litt slakting på en helgekveld. :) Han er Vålerenga fan (fysj :p) og handler hos amentio. :D Alt jeg klarte å hente ut så langt. Ellers har jeg sett han i tråden "Hvor mye vet du om brukeren over deg?" og ellers i OT delen, samt fotballdelen av forumet.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Brian er en 19 år gammel trønder med skinnvest, mokkasiner og bart (selvfølgelig). Han nyter et glass karsk når muligheten byr seg, ellers går det mye i Cola. Egentlig har han lyst på en Gallardo, men må nøye seg med en 3-serie inntil han vinner i lotto (som han vil gjøre!). Nevnte jeg forresten at Brian ELSKER Pantera?!

Lenke til kommentar

Kjeksmestern spiller Gitarhero og er fan av Microsoft og gleder seg derfor til XP kommer på PS3, men han er nok litt skeptisk på hvor trygt der er å handle på Komplett. Kjeksmesteren holder seg oppdatert på mye innen teknikk og leser ofte anmeldelser av nye spill og når de gies ut i andre land... kanskje han laster ned mye rart? Han har ikek midtstillt signaturen sin selv om han fant ut hvordan han skulle gjøre det så synes han alikevel det er penest å ha den på venstre siden.. i alle fall den han har nå burde stå på venstre side synes han. Kjeksmestern er nokså flink i stripclubDj og spiller ganske mye på Xboxen sin.

 

Lurer på hvordan kjeks han helst vil tygge på

Lenke til kommentar

PortioN

han har en ASUS X1650?

Han har nylig begynt å stå på snowboard :love:

Han heter etter all sansynlighet Alex

Han er opptatt av mote og velvære siden de fleste av innleggene hans er i denne kategorien

Han har 193 innlegg på forumet om man ikke teller med OT

han ble medlem 20/07-2007

Lenke til kommentar

Narrie ser en del på film, han hører mye på musikk, spesielt pop-rock som RHCP og Foo FIghters.

 

Han spiller og en del, gjerne PS3. Han liker å reise og å trene.

 

Spesielt liker han å spille Metal gear solid, og gleder seg som en unge til å spille det nyeste i serien, hvis han allerede ikke har fått fingra i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...