Essem Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Raste er United-fan, og msiliker Ronaldo-tråden. På fritiden riper han opp sin LG KU990. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 -drugiS- heter Sigurd. Han liker Metallica. Født 92, altså 15-16 år. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 -Evolution- Liker tydeligvis ikke forkortelser så veldig godt, i vert fal ikke "plz". Ganske sikker på at han spiller Wow også, mer vet jeg ikke dessverre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Carlgutt: Har xbox360 Liker in flames Vært medlem litt over 1 år 16år Liker karl marx Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Blåbær: Er glad i blåbær. Elsker elektronisk dansemusikk. Liker musikk. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Krokanrull er en killer på filmer, og har sett det meste som sees kan av filmer. Han er 17 år og elsker musikk. Krokanrull er ikke særlig aktiv på forumet, men han kompanserer for dette ved å se filmer! ;D Lenke til kommentar
BorN Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Han oppgir selv at han blant annet liker "programmering og litt forskjellig data." Jeg vet at han har postet noen poster om prosessorer, så jeg antar at han planlegger å kjøpe en snart. Han er glad i gitar og bordtennis - en herlig kombinasjon. Ellers har han en hel drøss flere innlegg enn meg, og han deltar nå og da i den mindre kjente tråden Nedtelling fra 100000. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Tipper 17-18 år, og han er fødd. "Nedtelling fra 100000-entusiast", og bruker Opera. Den støtter eg! Medlem sida 2005, men få innlegg indikerar vel at han er mykje aktiv i OT Virker som ein sakelig og trivleg kar. Edit: Om ikkje vedkomande er kvinne? Endret 3. juli 2008 av xersess Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Xersess er en pink floyd-frelst gutt, han liker ikke å innse at han har problemer. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 bob er født i 92 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Cri er ofte imitert. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Redneck er en 94mod (fjortiss med andre ord ) fra Kolbotn. Utifra avataren hans tyder det på at han liker simpsons, noe som er et pluss. Kansje liker han family guy eller futurama også? Liker sikkert filmer også, deriblant de sylvester stallone spiller i som er konge å se på. Ingenting slår litt slakting på en helgekveld. Han er Vålerenga fan (fysj ) og handler hos amentio. Alt jeg klarte å hente ut så langt. Ellers har jeg sett han i tråden "Hvor mye vet du om brukeren over deg?" og ellers i OT delen, samt fotballdelen av forumet. Endret 3. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Brian er en 19 år gammel trønder med skinnvest, mokkasiner og bart (selvfølgelig). Han nyter et glass karsk når muligheten byr seg, ellers går det mye i Cola. Egentlig har han lyst på en Gallardo, men må nøye seg med en 3-serie inntil han vinner i lotto (som han vil gjøre!). Nevnte jeg forresten at Brian ELSKER Pantera?! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Kjeksmestern spiller Gitarhero og er fan av Microsoft og gleder seg derfor til XP kommer på PS3, men han er nok litt skeptisk på hvor trygt der er å handle på Komplett. Kjeksmesteren holder seg oppdatert på mye innen teknikk og leser ofte anmeldelser av nye spill og når de gies ut i andre land... kanskje han laster ned mye rart? Han har ikek midtstillt signaturen sin selv om han fant ut hvordan han skulle gjøre det så synes han alikevel det er penest å ha den på venstre siden.. i alle fall den han har nå burde stå på venstre side synes han. Kjeksmestern er nokså flink i stripclubDj og spiller ganske mye på Xboxen sin. Lurer på hvordan kjeks han helst vil tygge på Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg vet at cri: Ble medlem på forumet 03/11-2005 Har totalt 825 inlegg, av dem er 148 i "hjelp til kjøp og salg av pc" Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 PortioN han har en ASUS X1650? Han har nylig begynt å stå på snowboard Han heter etter all sansynlighet Alex Han er opptatt av mote og velvære siden de fleste av innleggene hans er i denne kategorien Han har 193 innlegg på forumet om man ikke teller med OT han ble medlem 20/07-2007 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 M-J M-J Står for fornavn og etternavn. Michael eller noe. Han har dysleksi Kjærlighetssorg? 820 innlegg. Ble medlem i 26/03-05 Bor i Sande, Vestfold. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Korka. Korka er litt gæren. Han er interessert i PC, og heter Robin. Han bruker mye "". Korka har også en av de beste avatarene på forumet og virker veldig grei. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Redneck er en liten fyr som er interresert i data og fotball. Han sitter med greit hardware og jeg er sikker på at han kjøper det på Amentio. Han er også stor fan av Liverpool og Vålerenga. Han bor forresten rundt en mil sør for Oslo sentrum. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Narrie ser en del på film, han hører mye på musikk, spesielt pop-rock som RHCP og Foo FIghters. Han spiller og en del, gjerne PS3. Han liker å reise og å trene. Spesielt liker han å spille Metal gear solid, og gleder seg som en unge til å spille det nyeste i serien, hvis han allerede ikke har fått fingra i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå